wijziging naam school

Barb

New Member
Graag zou ik willen weten of het een probleem is dat het diploma/cijferlijst op naam staat van Hogeschool Enschede en de brief voor 5 bonuspunten NL taal op briefpapier van Saxion Hogescholen. Ze hebben nl. een naamswijziging ondergaan.
 
Hoi Barb,

Kan Saxion niet een verklaring (in het Engels) opstellen dat ze zich vroeger Hogeschool Enschede noemde? Dit moet natuurlijk gebeuren zeker met die "reuzen"als Inholland en zo die alle andere Hogescholen "overnemen' . Of misschein kan het Nuffic hier weer een rol spelen. Groet,  Frank
 
Barb,

Ook ik heb op de Hogeschool Enschede gezeten, alsmede de Hogeschool IJselland, die dus nu gefuseerd zijn tot Saxion Hogeschool. Ik heb dus ook beide cijferlijsten van "oude" schoolnamen en een brief van de nieuwe school......

Ik heb als verduidelijking de volgende tekst laten opnemen in de brief dat de door mij gevolgde opleiding in het Nederlands was:

--
The "Hogeschool IJselland" and the "Hogeschool Enschede" fused and adopted the joint name of "Saxion Hogescholen". Therefore this letter is printed on the new official letter of the "Saxion Hogescholen".
 
Bedankt, ik zal de brief dan nog even aanpassen, want die had ik hier al van het forum geplukt. Echt een fantastisch forum!!

Heb je nog eerst met de Hogeschool gebeld of meteen gemaild. Wil nl. ook de cijferlijsten in Engels opvragen.
 
Ik heb regelmatig met de coordinatrice van de opleiding gebeld. In het begin kreeg ik echt het gevoel van dat ze niet veel interesse hadden om me te helpen en na die tijd was ze veel meer betrokken. Dat was wel prettig....

Wat me wel stoort is dat ze niets of bijna niets van de curriculums van de afgelopen jaren bewaren. Studiegidsen enzo bestaan gewoon niet meer en je moet daar zelf maar achter zien te komen. Dat maakt het vaak wel lastig...
 
Back
Top