Wijziging sponsoringlijsten South Australia

Rob Breumelhof

Active Member
Hallo allemaal,


Ik heb zojuist van Immigration SA gehoord dat zij de sponsoringlijsten per 31 maart 2009 gaan wijzigen. Ze hebben mij niet verteld wat de wijzigingen zijn, maar wel dat als je ervoor zorgt dat je de sponsoringaanvraag online indient voor 31 maart en de benodigde documenten voor 31 mei in het bezit zijn van Immigration SA, dat zij dan de aanvraag zullen behandelen op basis van de huidige lijst.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Zo, alweer een wijziging in de occupation list in SA!

Gelukkig hebben wij een paar weken geleden de online aanvraag ingediend en hebben ze in SA inmiddels ook alle documenten ontvangen. Maar hopen dat die toekomstige veranderingen geen negatieve invloed zullen hebben op hun beoordeling en beslissing! Ik word hier wel een beetje zenuwachtig van....

Frank
 
Hallo allemaal,


Ik heb inmiddels van Immigration SA bericht ontvangen welke beroepen van de sponsoringlijsten worden verwijderd.

Voor het 'Skilled-Sponsored' visum is dat:
4931-11 Hairdresser   

Voor het 'Skilled-Regional Sponsored' visum zijn dat:
1191-11 Construction Project Manager 
2113-17 Biochemist   
2113-79 Life Scientists (nec) 
2114-19 Agricultural Scientist
2114-21 Agricultural Advisor 
2293-13 Statistician 
2299-11 Health Information Manager   
2529-79 Social Professionals (nec)   
4931-11 Hairdresser 


De nieuwe lijsten worden later vandaag op Internet gezet.


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelide
 
Met al die wijzigingen zijn wij wel ontzettend blij dat wij onze State Sponsoring hebben voor SA. Nu nog "even" :roll: wachten op het DIAC

Toppie  :win1: Rob :grin: :up: :happysun:
 
Hoi Rob,

Wij zijn voor sponsorship gegaan voor het beroep van statistician, die dan van de lijst zal worden gehaald! 18 maart heeft SA alles compleet ontvangen en het duurt vanaf dan 6-8 weken processing time. Er staat wel dat reeds ingestuurde aanvragen voor 31 maart gewoon worden behandeld, maar ik ben toch wel erg bang dat het verwijderen van statistician van negatieve invloed kan/zal zijn op hun beslissing.

Rob, weet jij misschien of ik mij nu heel erg zorgen moet gaan maken met deze nieuwe ontwikkelingen voor onze sponsorship????
 
Back
Top