willen dit jaar naar brisbane

freddammer

New Member
Hallo allemaal, wij (diana fred sander en nathalie) willen dit jaar naar brisbane gaan immigreren, ik ben altijd huisschilder van beroep geweest maar nu al 6 jaar it salesman, daarbuiten ook altijd druk bezig geweest in de muziekwereld, als pianist/accordeonist voor achtergrond muziek bij diners en in een grote countryband, we vinden het hier in brunssum zuidlimburg een beetje te eng worden en willen daarom graag naar brisbane (buiten), heeft iemand van jullie tips?
Hoe kan ik het beste voorgaan, we gaan 12 maart naar de emigratiebeurs in utrecht en dan moet de molen gaan draaien voor ons, alle kommentaar is welkom,

Fred Dammer
 
Hey Fred!

Als jij wilt Emigreren (sorry, ik ben een zeikerd qua taal)... dan zeg ik spontaan dat je als schilder de meeste kansen hebt. 'Ambachten' (ik weet even niet meer hoe ik het moet noemen) zijn erg gewild; mensen die met de handen werken.

Heb je al gekeken op www.immi.gov.au?

Vast en zeker dat anderen meer tips voor je hebben.

Cheers,

Irene
 
Hoi Fr@, welkom op het forum en veel succes met het uitzoeken van je mogelijkheden! Hoe ver ben je daar al mee? Heb je al een idee wat je daar wilt gaan doen en hoe je er gaat komen (qua visa dan)? Grtz l&miles
 
(off topic.... Fr@ is niet hetzelfde als Fred... zeg het maar... Our dogs Fr@ when we're not there, they don't Fred)... Shhhhh off topic... shhhhhh
 
Qua beroep zal huisschilder sterker zijn. Alleen vrees ik dat de eisen voor werkervaring (van de laaste maanden voorgaand aan de visum aanvraag zal je waarschijnlijk minimaal x maanden gewerkt hebben in dat vak) daar wel lastig voor zijn.

Succes met zoeken naar de beste weg. Als je situatie niet zo voor de hand liggend is, zou ik je zeker aanraden via een emigratie consultant te werken. Kost wat, maar krijg je ook wat voor.

M.vr.gr
Perthpete
 
Welkom op het forum en veel succes met jullie plannen. Gebruik de Search button, daar kom je al een héél eind mee!  :up:

Sara
 
Hoi,