winkels

Hoii,

Ik zit (nog :roll: ) niet in Australie, maar in Adelaide is er geloof ik  :| wel een ikea.

Oh...... wacht even.... sterker nog ze zitten al in verschillende grote steden :up:
www.ikea.com.au     (Ik dacht ga even kijken of ik het kan vinden :))

Veel plezier alvast met shoppen :cheer: :cheer:

Liefs Eutrice

En in Perth zit er ook 1!!! Kwas nog maar net een paar weken in Oz in Perth en zie ik de IKEA! Ik en Liam meteen naar binnen en er werkten vrijwel alleen nederlanders, AAARRRGGGHHH!!! Liam werd he-le-maal gek toen ik aanwees welke spullen in vd IKEA in huis had in Eindhoooove, (kijk, DAT lampje heb ik ook, en die gieter, en die messenset, en dat opstapkrukje, en die leuke gekleurde plastic bekertjes en vbordjes, enzzzzzzzz haha)

Ik denk dat Syl de Hema bedoelde en niet de IKEA. Die zit dichter bij haar dan  bij mij  :up:. Ikea's zijn er wel, maar aan Hema's nog een schreeuwend tekort  :roll:.

Dom, dom, dom...........inderdaad ik bedoelde de HEMA :-D :-D  aan IKEA's geen gebrek!

Groetjes
Syl

Hi,
Even over de maten van de kleding. Helaas varieren de maten ook per winkel, dus pasen is zeker een must!! Volgens mij zijn de maten als volgt (tenmiste, zo heb ik steeds mijn kleren gekocht en ze paste:))
8- maat 36
10- maat 38
12- maat 40
14- maat 42
16- maat 44

Voordat ik ga heb ik alvast maar basic hemdjes en dergelijke ingeslagen bij de h&m, heb nl nog niet soortgelijke winkel in Ozz gezien...
X Janine

[quote author=tinusv link=topic=5050.msg64269#msg64269 date=1151622679]
[quote author=Lin link=topic=5050.msg64204#msg64204 date=1151575215]
Kwaliteit is prima, H&M mis ik dan wel enorm maar Australie loopt niets achter op Nederland qua mode
[/quote]

Toen wij hier in maart 2005 aankwamen vonden we juist wel dat Australië achterliep met de mode. Hoe het nu is kan ik niet zeggen, aangezien ik al anderhalf jaar niet in Europa ben geweest.
[/quote]

Australie loopt nog steeds achter.

[quote author=Eutrice link=topic=5050.msg64548#msg64548 date=1151950545]
Hoii,

Ik zit (nog :roll: ) niet in Australie, maar in Adelaide is er geloof ik  :| wel een ikea.

Oh...... wacht even.... sterker nog ze zitten al in verschillende grote steden :up:
www.ikea.com.au     (Ik dacht ga even kijken of ik het kan vinden :))

Veel plezier alvast met shoppen :cheer: :cheer:

Liefs Eutrice

[/quote]

Er is ook een IKEA in Brissy. Heb er net een boekenkast gekocht. Er zijn trouwens wel een heleboel dingen niet voorradig, omdat ze dit jaar gaat uitbreiden. Dan wordt 'onze' IKEA noooooog groter. :)

Jahaaa! Goed nieuws want ze komen een paar kilometer dichterbij!!!!! :-D :)

Groetjes
Syl

Joep, wat ben jij een mazzelkont!! Ik geloof niet dat ze óóit in stock hebben wat wij nou net willen... Gék word je ervan! Hopen maar dat het in de nieuwe vestiging beter geregeld is. :)

Wel, ik moet eerlijk bekennen. Ik heb de kasten gekocht, maar de bijpassende deurtjes...........waren niet voorradig.... :cry:

oke, even genoeg IKEA :-D, al moet ik wel zeggen dat ik ook wel een beetje IKEA fan ben hoor. Maar even heel iets anders. Ik naai graag de kleding vooral voor de kinderen, ik heb voor mezelf dan geen tijd meer omdat ik ook nog een borduur- en naai atelier aan huis heb.
Nu vraag ik me dus af of er ook lapjes winkel zijn zoals ik ze in Nederland ook ken, of grote lapjes markten.

groetjes Manja :)

Ja hoor hier in the Brisbane area heb je Spotlight. Een winkel met van álles.
Op stoffen en naaigebied is er keus genoeg!! Wat de markten betreft weet ik het eigenlijk niet/// :?

Groetjes Lin

Bedankt Lin,

Heb even gekeken op de site, zelfs mijn eigen lockmachine verkopen ze er. Dus in geval van onderdelen kan ik ze gewoon krijgen. Super!

groetjes Manja :)

Back