Controleer even onder jouw "Profiel" -> "Layout voorkeuren" of je wel je eigen tijdszone hebt ingesteld. Kan zomaar zijn dat je op GMT+0 staat en wellicht is de UK nog niet over op wintertijd...
Sorry, het was me even ontschoten dat afgelopen weekend de wintertijd was ingegaan in Nederland (wij zijn een paar weken geleden al overgegaan op zomertijd). Ik heb de forumtijd aangepast.
@Gwen:
Ja. De nieuwe forumsoftware (die aankomend weekend wordt geinstalleerd) is wat dat betreft makkelijker want die regelt zomer/wintertijd als het goed is automatisch.
Ik heb een webserver staan in Melbourne, maar woon zelf in Brisbane....zitten op dit moment in een andere tijdszone, dus wat doe ik ...tijd updaten zodat het Melbourne time wordt of op Brisbane tijd laten staan
Mijn dilemma is nog groter. De helft van de bezoekers woont in Nederland en de andere helft in Australie. Welke tijdzone stel ik in op de server? :shock:
Ik denk eerder dat Lost voor NL kiest omdat ie anders voor hetzelfde dilemma staat als jij Maluka :lol: welke tijdzone neem ik: NSW, VIC, SA of toch WA.. nee wacht! NT (speciaal voor Jack :evil
[quote author=Maluka link=topic=10522.msg148934#msg148934 date=1256858287]
GMT+1 = Greenwich Mean Time + 1 = Europa (incl. NL)
[/quote]
I got that!! Het ging mij er meer om dat je in aussie uit zoveel meer zones moet kiezen dan dat je in NL moet... en dat daarom NL logischer (lees: makkelijker) zou zijn..
goed, ik ga naar bed..
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.