wintertijd

rens

Active Member
Gaat t forum niet mee met de wintertijd?

T viel me op toen ik t forum las, dat er vandaag berichtjes zijn gepost om 12.49 enzo terwijl t bij mij 11.59 is.

Zomaar commentaar, geen kritiek!
 
Vreemd bij mij zit er een uur verschil tussen en niet 50 minuten  :lol: :lol: :lol:

Maar idd raar dat het forum daar niet in meegaat..
 
Controleer even onder jouw "Profiel" -> "Layout voorkeuren" of je wel je eigen tijdszone hebt ingesteld. Kan zomaar zijn dat je op GMT+0 staat en wellicht is de UK nog niet over op wintertijd...
 
Sorry, het was me even ontschoten dat afgelopen weekend de wintertijd was ingegaan in Nederland (wij zijn een paar weken geleden al overgegaan op zomertijd). Ik heb de forumtijd aangepast.
 
Ik had in mijn eigen instellingen de tijd al aangepast.. moet ik dit nu weer terug veranderen??
 
@Gwen:
Ja. De nieuwe forumsoftware (die aankomend weekend wordt geinstalleerd) is wat dat betreft makkelijker want die regelt zomer/wintertijd als het goed is automatisch.
 
Hmm...dilemma  :lol:

Ik heb een webserver staan in Melbourne, maar woon zelf in Brisbane....zitten op dit moment in een andere tijdszone, dus wat doe ik ...tijd updaten zodat het Melbourne time wordt of op Brisbane tijd laten staan :D
 
Mijn dilemma is nog groter. De helft van de bezoekers woont in Nederland en de andere helft in Australie. Welke tijdzone stel ik in op de server?  :shock:
 
Goed punt :)

Je mist alleen een paar users in België en daardoor is het zwaartepunt licht verschoven naar Europa....stel dus maar de GMT+1 tijd in :D
 
Ik denk eerder dat Lost voor NL kiest omdat ie anders voor hetzelfde dilemma staat als jij Maluka  :lol:  welke tijdzone neem ik: NSW, VIC, SA of toch WA.. nee wacht! NT (speciaal voor Jack  :evil:)
 
[quote author=Maluka link=topic=10522.msg148934#msg148934 date=1256858287]
GMT+1 = Greenwich Mean Time + 1 = Europa (incl. NL) :up:
[/quote]

I got that!! Het ging mij er meer om dat je in aussie uit zoveel meer zones moet kiezen dan dat je in NL moet... en dat daarom NL logischer (lees: makkelijker) zou zijn..
goed, ik ga naar bed..
 
Back
Top