Wolf Creek in de bios

bono

XPdite Sponsor
Binnenkort in de bios: Wolf Creek. Australische film gebaseerd op waargebeurde feiten.

Kijk even de trailer (tis horror) en voor een filmbeschrijving:

http://www.wolfcreek.co.uk/
 
Bono,

Lijkt me een serieuze film te zijn om constant op het puntje van je stoel te zitten, als je niet van de spanning eraf schuift.

Lijkt me ook een zeer mooie, spannende,interessante film te zijn om deze te bekijken.
In welk land is deze film opgenomen.

Hou me op de hoogte van de bioscoop-datums (in NL) en reacties vanuit Oz over deze film.

Groeten,

Jack :evil:
 
Als je van griezelen houdt is het echt een geweeeeeldige film! Hij is in de outback van Oz opgenomen en gebaseerd op een mix van akelige gebeurtenissen met toeristen/backpackers hier. O.a. een geval met Britse toerist Peter Falconio die een jaar of 4/5 geleden vermoord is. Eind vorig jaar was de rechtszaak in Darwin en die heeft behoorlijk wat stof doen opwaaien.

Terug naar de film: prachtige beelden van Oz, personages die goed neergezet zijn en ik zat de hele film op het puntje van m'n stoel al duurt het redelijk lang totdat de 'echte actie' losbarst.

Aanrader!
 
Beste Jan, Amoz en Bono

[quote author=Jack link=topic=3629.msg42627#msg42627 date=1136729640]
Hou me op de hoogte van de bioscoop-datums (in NL) en reacties vanuit Oz over deze film.

Groeten,

Jack :evil:
[/quote]

Ik wil deze film ook graag zien

Jack :evil:
 
Lijkt me wel een super filmpje. Voor de liefhebbers, deze staat via emule te downen met nl ondertitels. :evil:
 
Yep, we hebben 'm ook gezien, gruwelijk.
Op de een of andere manier kan ik er niet meer tegen dat soort films.
 
Gisteren gezien, hij was goed, maar voor mij op het randje  :-o (ben niet zo'n held in enge films  :))
 
Goeie tip

oke , ik ben nieuwsgierig deworden , en wil de film graag zien ,
maar waar draait ie?  :?

Groetjes Johan
 
Voor de liefhebber, met een sterke maag, heb ik een CD'tje met deze film liggen.
Degene die een PM stuurt zal ik hem naar opsturen. (Ik heb maar 1 exemplaar.)

Groetjes
Ineke
 
Een echte aanrader als je van plan bent om binnenkort te gaan backpacken in de outback  :)

Vond hem ook wel de moeite waard :up:
 
Heb hem gisteren gekeken en vond het een goede film!
Ik was goed voorbereid dus echt heel eng vond ik hem niet en ik rijd er niet minder ritjes om!

Wel moeilijk om Terry nog als Terry te zien in McLeods Daughters haha

Het commentaar onder de film van de regisseur en acteurs is ook wel grappig. Zo hoor je dat de film bijv. helemaal niet in Broome is opgenomen maar voor het grootste deel in SA.

Gisteren hier iemand opgepakt in de straat vanwege het afbijten van een vinger tijdens een ruzie (jaja, zie mijn weblog voor de suburban opwinding hier. Ook vannacht 200 autos banden lek gestoken, wie wil nog naar Australie???) Maar in ieder geval deed mij dat wel even aan de film denken!!!!

Had hem uit voorzorg overdag gekeken met de deuren op slot! En op het einde dacht ik: oh, daar gaan we weer....nieuwe slachtoffers?

Henriette
 
Hij is zeker nog niet op DVD? Lijkt me wel een film voor mn nachtdiensten in december...
 
[quote author=Catkin link=topic=3629.msg76431#msg76431 date=1165310579]
Hij is zeker nog niet op DVD? Lijkt me wel een film voor mn nachtdiensten in december...
[/quote]

Hey Fem,

Ik heb de film inmiddels thuis (van Bono gekregen). Dus je mag hem wel lenen hoor voor in je nachtdiensten. Je mag hem natuurlijk ook een keer komen kijken, ik heb 'm nog niet gezien want durf hem niet alleen te kijken  :oops:

Groetjes Jidske
 
Hee Jidske,

Dan kom ik hem wel een keer kijken, is gezelliger dan in mijn nachtdiensten. Ga ik in de nachtdiensten of een paar films huren of kopen (of die de films die we op de afdeling hebben bekijken). En ik ben heel stoer en dapper, dus met mij durf je hem wel te kijken haha  :flying:

Groetjes Femke


[quote author=Jidske link=topic=3629.msg76460#msg76460 date=1165329936]
[quote author=Catkin link=topic=3629.msg76431#msg76431 date=1165310579]
Hij is zeker nog niet op DVD? Lijkt me wel een film voor mn nachtdiensten in december...
[/quote]

Hey Fem,

Ik heb de film inmiddels thuis (van Bono gekregen). Dus je mag hem wel lenen hoor voor in je nachtdiensten. Je mag hem natuurlijk ook een keer komen kijken, ik heb 'm nog niet gezien want durf hem niet alleen te kijken  :oops:

Groetjes Jidske
[/quote]
 
He allemaal,

Heb gisteren Wolf creek voor het eerst gezien.
Zeer ingrijpend en WAARGEBEURD.

heb al wat google en internet afgepluist maar....

Is die man opgepakt of is de plaats van die killer gevonden.
Welk jaar speelde dit eigenlijk af.
Die jongen heeft die het overleefd en hebben ze de 2 ladies teruggevonden ( wat er van over was).

Waar kan ik op internet krantenberichten lezen of verslagen uit die tijd lezen.

zeer triest uiteindelijk voor de nabestaanden.
Zeker die vader met die 2 dochtertjes die ze liete zien op de camera... na enkele momenten verscheen die doorgeslagen seriekiller achet in beeld.

Jack :evil:
 
Zeer ingrijpend en WAARGEBEURD.

Ondanks dit blijf ik het een geweldige film vinden. In Nederland is hij slecht te verkrijgen, begreep dat de Australische overheid liever niet heeft dat deze film buiten Australie wordt verkocht.

Chantal
 
Hiya!

Nou waargebeurd.....het is fictional, maar wel gebaseerd op een aantal bizare moorden  (Backpacker murders - Ivan Milat, en de moord/verdwijning van Peter Falconio, beide hielden de gemoederen in ieder geval behoorlijk bezig...scary stuff)

begreep dat de Australische overheid liever niet heeft dat deze film buiten Australie wordt verkocht.
Why??  :|  :| is toch een prima film om backpackers mee te lokken :smile: but seriously, daar heb ik echt nog nooit iets over gehoord hier.

Groetjes
Syl :smile:
 
Back
Top