Wonen en werken in Coffs Harbour

Micky

New Member
Hallo,

Ik ben nu een maand of twee aktief op dit forum, maar zat tot nu toe vooral in het Queensland gedeelte, omdat we in Brisbane wonen sinds begin december.

Maar nu gaan we dus vanaf 1 maart in Coffs Harbour wonen, omdat ik daar gesolliciteerd had en een baan aangeboden heb gekregen.

We zijn er vorige week 3 dagen geweest en vonden het erg leuk, maar weten er verder weinig tot niks vanaf.

We hebben voor de komende 2 maanden een gemeubileerd appartement gehuurd in Coffs Harbour zelf, vlakbij de jetty, en in die tijd gaan we ons verdiepen in een woning voor wat permanenter.

Wie is er bekend met de Coffs Coast, heeft er gewoond of woont er nog, en weet welke omliggende plaatsjes wel en niet leuk zijn om te wonen? We willen het liefst vrij dicht bij de zee, en gaan in eerste instantie naar Korora en Sawtell kijken, en misschien dan nog ietsje verder, maar ik moet wel elke dag in Coffs Harbour werken dus we willen ook niet al te ver weg.

Groetjes,
Micky & Menno
 
Hi Mickey en Menno,
ik vond persoonlijk de dorpjes Bellingen en Dorrigo ontzettend leuk. Wel alternatief en de prijzen zijn erg aan het stijgen, maar de sfeer is er ontzettend goed. Veel succes daar!
 
hoi micky,

ben erg benieuwd hoe jullie het daar gaan vinden want wij gaan ook kijken in coffs harbour we gaan in juni (10 juni tot en met 8 jullie)naar australie om ons een beetje idee te geven.we blijven bij me vader die woont in grafton en vanaf daar gaan we rond kijken.maar we moeten ook natuurlijk ook kijken waar er werk is en waar we mogen wonen want dat mag volgens het emigratie buro met een temp.visa ook echt niet overal  aan de hand van een reeks postcode,s moet dan maar uitzoeken waar wel en waar niet. we hopen dat coffs harbour daar niet onder valt want het lijkt ons daar erg mooi , de planning was eigenlijk brisbane maar dat is erg duur .

groetjes carina :up:
 
Back
Top