[quote author=hoeks195 link=topic=9923.msg135980#msg135980 date=1238745146]
Wij zijn voornemens te gaan wonen in Adelaide. Weet iemand misschien een leuke buurt waar wij, gezin met twee kinderen van 11 jaar oud, kunnen gaan wonen. Huurprijs die we willen gaan betalen tussen de 500 en 700 p/w.
[/quote]
Als jullie kinderen van 11 jaar hebben en geld 'geen bezwaar' :wink: (zie commentaar van de anderen, waar ik me bij aansluit) is, dan zou ik vooral kijken naar welke school ik mijn kinderen wilde sturen (voor zover je dat vanuit NL al kunt bekijken). Er zijn erg goede public en private schools, maar het prijskaartje verschilt nogal, soms. Mijn man's tante zei, terugkijkend, dat ze beter een huis in een duurdere wijk hadden kunnen kopen, zodat hun 3 kinderen naar een goede public school hadden kunnen gaan. Dan waren ze financieel beter uit geweest, dan nu, met school fees voor een goede private school, omdat hun huis niet in de catchment area van een goede public school stond (dit was in Brisbane, maar stel me zo voor dat het in Adelaide niet anders is). Verder heb ik er geen verstand van, mijn zoontje is pas 3 - we hebben al een goede (public) kindy voor hem!
Sunburnt