wonen in de buurt van Woy Woy?

hmm woy woy dat klinkt wel erg interessant.

Ik werk straks in Artarmon en kan met de terin rechtstreeks van woywoy naar artarmon. Is circa 60 minuten treinen one-way.

toch maar eens verder verdiepen in deze stad.

cheers,
loek
 
Oh das een oud onderwerp, ben ondertussen al "verhuisd" van Woy-Woy naar Noord Brisbane tot aan Caloundra  :grin:

Maar dat klinkt goed, Loek, dat je al een baan hebt! Dat een fijne manier van emigreren, die zekerheid heb je vast.Nu de uitslag van de Ielts nog  :up:
 
geslaagd :grin: :grin: :grin:

Listening 6.5
Reading 5.5
Writing 5
Speaking 6
Overall Band 6

Ik ben helemaal  :happysun: :happysun: :happysun:

Cheers,
Jacky
 
Hey Jacky,

Proficiat met het behalen van je ielts test, Super.
Laten jullie nog iets horen voordat jullie vertrekken en ook als jullie in Sydney zijn.
Bij ons blijft het afwachten op kopers en in deze tijden kan het nog wel even duren.
Nou succes met wat komen gaat.

Katinka :up:
 
Hoi Ingrid,

wij wonen ondertussen een week in Woy Woy Bay, Woy Woy ligt aan de overkant van de Bay.
Toen we verhuisden hier naartoe was het rond de 44 graden en nu regent het al een week, is het 19 graden en dus koud.

Het is hier heel mooi wonen. We hebben een redelijk groot huis, grote tuin rondom, een carport & garage, 3 slaapkamer en 2 badkamers.
Kosten per week $350.

We zitten 20 meter van het water af. Enigste nadeel van Woy Woy Bay is dat het een beetje afgelegen ligt in de heuvels dus je hebt een auto nodig. De bus rijdt hier 8 keer per dag voorbij en het station is hier 5 kilometer vandaan.

Ik reis elke dag met de trein naar Sydney (Wynyard station) en dat is 5 kwartier. Een maandkaart kost $199.

Kortom, we hebben het hier best naar ons zin en wachten met smart op onze verhuisdozen die over ongeveer 2 weken komen.
Als je meer wilt weten horen we het wel, hoe staat het met je visum ?

Groetjes,
Johan
 
Back
Top