woonruimte......

hummer

Member
woonruimte in Perth ( SOR )
hoi, wij huren sinds een jaar van een private landlord.
hij heeft meerdere units in de verhuur (13) in de suburbs Carlisle en Parkwood.
dit zijn brick en tile units met 3 slaapkamers, woonkamer, keuken een tuintje en een carport.
mocht je geinteresseerd zijn mag je ons altijd een pmtje sturen.
wij hebben een goed contact met hem en hij trekt je niet het vel over de oren.
en je zit bij hem niet vast aan een ( half ) jaarcontract.
dit is geen commerciele actie, enkel hulp bij het vinden van "starters" woning in een nieuwe omgeving.
groetjes
Monja & Arno
 
Mag ik vragen hoeveel je daarvoor betaald?
Voor mij is het waarschijnlijk sowieso te groot, daar ik maar alleen in Australie ga wonen. Maar ik ben toch we benieuwd.
 
[quote author=hummer link=topic=10392.msg146380#msg146380 date=1252544886]
dit is geen commerciele actie, enkel hulp bij het vinden van "starters" woning in een nieuwe omgeving.
[/quote]

Heel goed hoor!!
Ik wacht al heel lang tot iemand voor mij een goede tip heeft voor een kamer in Adelaide centrum  :grin:
 
Tussen de 300 - 350 dollar op 2 verschillende plaatsen, het ene dicht bij de stad, de ander naast een winkelcentrum, en we verdienen er niks mee, doen het ook om anderen te helpen, dat heeft iemand ook voor ons gedaan toen wij net aankwamen en zijn ze daar nog steeds dankbaar voor.

De vorige mensen hier hebben we ook op weg geholpen, met dingen aanvragen enzo, maar die zijn van de ene op de andere dag vertrokken. Geen idee of het huisje nu te klein was voor hen of ze het niet prettig wonen vonden, hebben ze niet verteld. Het enige dat ik weet is dat ze nogal haast hadden, ze hebben geen adres of niets achter gelaten en hadden de spullen die we ze hadden geleend op ons zitje voor de deur gezet.
 
Hi,

Wat goed dat je dit doet, ik zou het fantastische hebben gevonden als iemand mij zo op weg geholpen had.

Groet Magda
 
Hi Monja, was maar een grapje hoor.
Wij hebben ook in het verleden mensen geholpen, maar we horen helemaal niets meer van ze.
Ik ben nu wat voorzichtiger ermee geworden.
 
[quote author=Wilsil link=topic=10392.msg146429#msg146429 date=1252638930]
Hi Monja, was maar een grapje hoor.
Wij hebben ook in het verleden mensen geholpen, maar we horen helemaal niets meer van ze.
Ik ben nu wat voorzichtiger ermee geworden.
[/quote]

Kan het me helemaal voorstellen.... maar helemaal top wat jullie doen  :up:
 
Hoi Monja & Arno, thx voor de tip  :up:

ergens eind 2009 moeten wij op zoek in Perth.

Maar eerst een beetje vakantie vieren in het zuiden.
 
Ach ja kan gebeuren dat mensen gewoon vertrekken, verder gaan met hun leven, en dat ze er misschien niet eens bij stil gestaan hebben om te vertellen dat ze voor een ander huis waren gaan kijken oid, ik weet het niet. Maakt me ook niets uit. Bij ons zijn de mensen die ons geholpen hebben goede vrienden geworden, maar daar doen we het niet voor.
Alleen om dat eerste beetje op weg te helpen als je hier in Australie aankomt.
 
Back
Top