Wordt Xray meegestuurd?

Hansie

New Member
Hoi,

Wie kan me vertellen of de Xrays (rontgenfotos) door de panel-doctor meegestuurd worden naar de LCU, of dat de paneldoctor ze alleen bekijkt en niet opstuurt (je mag ze dan boven je bed hangen)

Ik heb beide verhalen al gehoord, dus ben benieuwd wat actueel is.

Reden waarom ik het vraag, is dat die fotos echt belachelijk groot zijn; je zou haast denken onmogelijk om (netjes) op te sturen.
 
Hoi Erna,

dat was ook niet de vraag, de vraag is of de xrays naar Oz gaan of niet?
Ik heb al 2 verschillende verhalen gehoord, beiden van mensen wiens visum approved is.  :|
 
Zelf mn eigen Panel Dokter maar even gebeld, dan weten we het zeker :)
de Xrays worden wel meegestuurd.

Weten we dat ook weer !
 
Ja we kunnen niet allemaal zo snel antwoord geven.

Als je even gewacht had had ik je dat zo kunnen vertellen.
De paneldokter stuurt ze aangetekend mee en zijn in een verzegelde envelop die vastgehecht is aan de medische papieren.

Mariette
 
Het ging me niet om de snelheid hoor, maar omdat ik verschillende verhalen hoorde (ook buiten dit forum) leek het me toch het handigste te weten wat "mijn" panel dokter doet.
we gaan er pas volgende week heen, dus tijd zat.
 
Bij onze medicals die wij hier in Australie gedaan hebben heeft de keuringsarts ze alleen bekeken we mochten ze weer mee naar huis nemen. Hier staan ze al maanden achter de koelkast. (Vraag me niet waarom ze daar staan :roll:)

Groetjes Lin
 
[quote author=Jan and Erna link=topic=6647.msg88863#msg88863 date=1178174427]
Hi Lin

Waarom staan ze achter de koelkast (flauw). Ben je bang dat je longen het warm krijgen.

Erna
[/quote]

Ze zei het je nog, (Vraag me niet waarom ze daar staan  :roll:)
 
He Erna,

Verveel je je zo dat je maar berichtjes uit de oude doos gaat halen? :lol:

Mariette
 
Hi

Waarschijnlijk overbodige info, maar onze paneldoctor in Groningen heeft ook alle gegevens, dus OOK de X-rays, opgestuurd naar het LCU. Hij zei dat dit verplicht was.  :up:

Greetz

Aussiegirl
 
Nee , Mariette ik verveel mij iet maar dacht die sloten zijn zo droog ik gooi er wat water bij.
Ik zit te wachten tot mijn moeder skypt die was vanochtend voor OK en komt zo thuis,en zit nu mijn tijd te doden achter de pc

Erna
 
Nou ga maar lekker verder, hoor!
Wie weet waar je nog tegen aan loopt :grin:

Mariette
 
[quote author=kallie link=topic=6647.msg88877#msg88877 date=1178176715]
Wie weet waar je nog tegen aan loopt :grin:

Mariette
[/quote]

Hopelijk niet tegen de lamp.
Of tegen de muur.

Mijn xrays zijn alweer in de prullenbak beland, nadat het enkele maanden tegen de bank heeft gestaan.
 
Is er eigenlijk een wachtlijst voor die panel dokter (in mijn geval Utrecht)? En de x-rays moet je volgens mij elders doen toch (in Utrecht bij de GGD zo te lezen)? En hoe zit het met wachtlijsten daar?

Ik vermoed in juni een CO toegewezen te krijgen en speel met de gedachte om misschien nu al een afspraak te maken voor eind juni / begin juli om eventuele wachtlijsten voor te zijn. Zo wacht ik wel gewoon op de oproep en kan ik ook snel door de vleeskeuring heen ;)

Utrecht

Koningslaan 61
3583 GN Utrecht
Telephone: 030 251 4454
Doctor(s):
Dr G Baars

G.G.D. - TBC examinations
Jaarbeursplein 19
3521 AN Utrecht
Telephone: 030 286 3450
Doctor(s):
Dr Ben Koster (Radiologist)
bron: http://www.dimia.gov.au/contacts/overseas/n/netherlands/panel-doctors.htm

Kallie, jij kan mij vast meer vertellen gok ik zo :)
 
[quote author=4np link=topic=6647.msg89013#msg89013 date=1178297381]
Is er eigenlijk een wachtlijst voor die panel dokter (in mijn geval Utrecht)? En de x-rays moet je volgens mij elders doen toch (in Utrecht bij de GGD zo te lezen)? En hoe zit het met wachtlijsten daar?

Ik vermoed in juni een CO toegewezen te krijgen en speel met de gedachte om misschien nu al een afspraak te maken voor eind juni / begin juli om eventuele wachtlijsten voor te zijn. Zo wacht ik wel gewoon op de oproep en kan ik ook snel door de vleeskeuring heen ;)

Utrecht

Koningslaan 61
3583 GN Utrecht
Telephone: 030 251 4454
Doctor(s):
Dr G Baars

G.G.D. - TBC examinations
Jaarbeursplein 19
3521 AN Utrecht
Telephone: 030 286 3450
Doctor(s):
Dr Ben Koster (Radiologist)
bron: http://www.dimia.gov.au/contacts/overseas/n/netherlands/panel-doctors.htm

Kallie, jij kan mij vast meer vertellen gok ik zo :)
[/quote]
Vandaag de medicals gedaan in antwerpen
een wachtlijst kennen ze daar niet
bellen om een afspraak te maken voor de volgende dag en klaar
Zeer tevreden over de gang van zaken daar
Enu de foto's gingen inderdaad mee in de enveloppe

Groetjes Kees
 
[quote author=krokkie link=topic=6647.msg89024#msg89024 date=1178307694]
Vandaag de medicals gedaan in antwerpen
een wachtlijst kennen ze daar niet
bellen om een afspraak te maken voor de volgende dag en klaar
Zeer tevreden over de gang van zaken daar
Enu de foto's gingen inderdaad mee in de enveloppe

Groetjes Kees
[/quote]
En? Goedgekeurd?
In Antwerpen inderdaad geen wachtlijst. Gebeld, week later medicals en x-ray. Voor de dokter had het zelfs al de volgende dag gegaan, maar dat ging voor ons dan weer niet...
Hij heeft gemiddeld maar 3 medicals voor emigratie per maand, zei hij. En hij is ook voor Nieuw-Zeeland aangesteld.

groetjes,
An
 
OKAAAAAYYYYYYYYY!!!!

Als je belt kun je de zelfde week nog terecht, zowel bij de PD als bij de GGD.

(Nou is de lol er af, aaaaaggggrrrrrrrrrr!)
:evil: :roll:

Mariette
 
Back
Top