Work reference

• Thread starter Veer en Martijn
  • Start date
V

Veer en Martijn

Hallo!

Heeft er iemand een voorbeeld van een work reference welke je mee moet sturen voor het aantonen van je recent work experience die ik zou mag gebruiken voor het opstellen van de mijne?

Bedankt!

Groetjes V&M

Voor wat voor soort werkzaamheden wil je een voorbeeld. De eisen die bijv. de ene instantie van een dergelijke referentie eist, kunnen heel anders zijn dan een andere instantie.

Is je work reference voor de Skills Assessment anders dan voor jullie aanvraag bij de DIMIA? Ik stuur straks dezelfde documenten mee, als die ik nu ook voor de Skills Assessment heb opgestuurd

Voor onze skills assessment hoeven we geen work reference mee te sturen, alleen diploma's, cijerlijsten en vakbeschrijvingen.

De work reference komt bij ons pas voor DIMIA in beeld

groetjes

Okee, maar dan nog.....work reference moet aan een aantal voorwaarden voldoen. Voor mijn situatie gold dat ik moest aantonen welke werkzaamheden ik uitgevoerd had en welke programmeertaal ik daarvoor gebruikt heb. Tevens moest ik de tools vermelden die ik gebruikt heb. Daarnaast een aantal "standaard" dingen zoals: full-time of part-time, hoeveel uur per week, salaris, etc. etc.

Back