Workload ASPC

Rob Breumelhof

Active Member
Hoi allemaal,


Er wordt hier heel wat geschreven over hoe lang het duurt voordat het ASPC een visumaanvraag in behandeling neemt of een visum toekent. Het is niet mijn bedoeling om het hier op te nemen voor het ASPC want wat mij betreft mag het allemaal ook wel sneller dan het nu gaat. Maar ik wil wel even een idee geven van de aantallen waar het ASPC mee te maken heeft. In augustus hebben zij 20.000 aanvragen ontvangen en in september 8.000. Het aantal case officers dat deze hele berg moet verwerken is 40 (offshore) en 18 (onshore).


Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Zo'n vermoeden had ik al ;) Nota bene is mijn visum uiteindelijk goedgekeurd door iemand anders dan mijn CO; die was overwerkt wellicht? ;) Maar goed; ben blij dat ik em heb :)
 
[quote author=Rob Breumelhof link=topic=7987.msg103927#msg103927 date=1196470871]
Hoi allemaal,


In augustus hebben zij 20.000 aanvragen ontvangen en in september 8.000. Het aantal case officers dat deze hele berg moet verwerken is 40 (offshore) en 18 (onshore).


Rob Breumelhof
Adelaide
[/quote]

Wat een aantallen. :shock:
Tja , en als ik dan nog zag hoe een dikke stapel documenten "wij alleen " voor de visum aanvraag
naar jouw verstuurd hebben Rob . :

Maar ja met het huidige weer in NL kan het allemaal niet snel genoeg gaan. :smile:
Interessante info Rob  :up:

Groetjes Markus en Jeannette
 
Volgens mij weet iedereen wel wat een enorme stapel visa aanvragen er bekeken moeten worden, want het duurt natuurlijk niet voor niets een aantal maanden voordat je een visum krijgt.

Het is alleen wel zo dat, als je ergens op wacht, het altijd langer lijkt te duren. Als je ergens enorm naar uit kijkt lijkt de tijd alleen maar langzamer te gaan en wachten is doorgaans niet iets wat veel mensen heel goed kunnen ;)

Tijdens de kerstperiode ligt het werk bij de ASPC even stil toch? Dan kunnen de mensen daar ook even op adem komen.
 
Back
Top