Wow - waar moet ik beginnen.....

Denk dat Gwen toch een andere in het hoofd heeft. Visa4You kent ze wel.

Wij hebben indertijd M2A gebruikt en die zijn Nederlands in Australië. Best of Both Worlds zeg maar. Voor ons was het een life-saver dat ze in Australië zaten aangezien Rob van M2A uiteindelijk persoonlijk bij Vetassems langs geweest om onze case voor de poorten van de hel weg te slepen.

Ok - ik heb M2A aangeschreven - heb nog geen antwoord. Op hun site staat dat zij het nu heel erg druk hebben en dat ze pas in Jan16 weer tijd zullen hebben om een kansbeoordeling te doen :( Heb het toch geprobeerd:cool:

Welkom Diane & family!
Super van jullie plannen en wat een geschiedenis al... Jullie hebben al een hoop gezien van deze wereld!! :D
Ik zelf ben ook primary school teacher, en heb vorige maand kansbeoordeling laten doen bij M2A. Het beroep staat NIET op de SOL! Het enige wat je kunt doen, dat gaan wij ook doen, is gaan voor de 'early childhood teacher', dat is wel wat anders. Je moet kunnen aantonen dat je in je opleiding het onderdeel 'early childhood' hebt gehad (die definitie is anders dan wij in NL kennen).
Tenzij de SOL veranderd is sinds september natuurlijk... :) Zou het een stuk makkelijker maken voor jullie, en ook voor ons haha
Good luck!!:up:

Back