XPdite forum speciaal voor kinderen??

Kaatje64

XPdite Sponsor
Zou het mogelijk zijn om op dit forum een plekje te reserveren voor onze kinderen die met ons (verplicht) meegaan naar OZ.

Onze dochter, bijna 12 jaar, vind het helemaal niets en ik denk dat zij niet de enige is. Onze zoon (9 jaar) lijkt het helemaal geweldig.

Nu denk ik dat het al een heel verschil zou maken als ze met lotgenootjes kan praten over het waarom ze hier niet weg wil,  maar ook aan kinderen van haar leeftijd die al wel in OZ zitten bepaalde zaken kan vragen en zo al (net zoals wij eigenlijk doen) een paar maatjes kan vinden met dezelfde bestemming het natuurlijk erg leuk zal zijn.

Kinderen bespreken nu eenmaal hele ander zaken dan wij "ouderen". Ik las net op een brits forum met een speciale plek voor kinderen  o.a. de vraag: hoe is het om zo lang in het vliegtuig te zitten en wat is er leuk aan Adelaide(en dat zijn dan natuurlijk andere zaken dan waarom ouders dat vinden)?
Ze zullen daarna wel wat sneller overstappen naar de msn, dit natuurlijk omdat dan de ouders niet mee kunnen lezen!!!! Maar ja, het begin van de kennismaking is er dan.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden en of het mogelijk is dit te realiseren???
Wilde het eerst aan Louw vragen, maar hij is niet online en dus maar eerst peilen over er uberhaupt animo voor is.

Karin
 
Lijkt mij een prima idee, wie weet is het mogelijk een plaatsje in te ruimen in dit forum met een kopje"kids".Ik denk dat die van mij er ook wel behoefte aan zullen hebben.
 
Hey Sara,

heb ik net gedaan  :up:

Enne.... ik zie je de 3e december, ik heb me net aangemeld voor het uitje!

Karin
 
Ik heb Karin al heb laten weten in een PM dat ik het een goed idee vind. Ik zal dit weekend een aparte rubriek aanmaken. :up:
 
:-ooei ,oei ,dan krijg mijn oudste niet van de pc .
maar vind het een tof idee  :up:
groeten ,Katja
 
Ook al is Joe nog niet oud genoeg om echt mee te kunnen doen, ik vind het een super idee  :up:

groetjes Miranda  :)
 
De rubriek voor kinderen is aangemaakt: "Kids Corner". :up:

Ik zal z.s.m. een bericht in de Kids Corner plaatsen met de regels.
 
Nu kan Abbey ook lekker discussiëren met andere kids.
Is het nu ook de bedoeling dat zij een eigen "naam" krijgen?
 
Het lijkt me dan wel net zo makkelijk dat ze zich ook zefl registreren hier. Voor hen ook wel zo leuk dat ze echt onder hun eigen (gekozen) naam posten :)
 
Ja dat dacht ik ook al...
Beetje rare reactie van me, maar ik zat op school en was half op het forum en half met schoolse zaken bezig.
Tja, dan krijg je die dingen :lol:.
 
Dank je wel Louw voor het snel beschikbaar maken voor een plekje voor de kids. :applaus:


Zoals beloofd heb ik mijn dochter als eerste een stukje laten schrijven, nu maar hopen dat ze het hier net zo leuk gaat vinden als haar moeder en daardoor het idee om te gaan emigreren ook leuker gaat vinden.

Kunnen we binnenkort ook een XPdite meeting voor de kids organiseren, als ze zien dat dit er voor de volwassenen is, zal je zien dat ze dit ook willen!!!

Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee!!

Karin
 
JAAAA, dat krijg je dan, ben je niet onder je eigen naam ingelogd en reply je dus als je zoon.

SORRY, maar goed dat ze hun eigen pc hebben, zodat ik dus gewoon onder mijn eigen naam ingelogd kan blijven :up:

Karin
 
Ja, inderdaad, zul je net zien. :-D
Gelukkig heeft mijn dochter ook haar eigen computer.
Ik was alleen vergeten om haar e-mail adres bij haar te installeren.
Ze heeft zich net aangemeld, maar moet dit nog bevestigen  :|.
Nu haar eerst maar eens helpen met haar e-mail.
Jullie zullen haar snel wel een keertje lezen (met veel spellingsfouten, :-D).
 
Back
Top