XPdite forum speciaal voor kinderen??

geeft niks, Peter schreef ook hil i.p.v. heel, toch maar even gecorrigeerd  :wink:,
van nu af aan mag hij lekker zelf gaan schrijven met fouten...

Dominique zei, ik schrijf wel in "onze taal hoor".
Ik vind de turbo msn taal vreselijk, en weiger hier ook aan mee te doen.

Nu nog papa Cees op het forum zien te krijgen en dan is het hele span compleet :up:
 
@kaatje,
geweldig die kids van jullie,ze hebben wel in de gaten dat hun
mamma iedere dag even  :-D :-D op het forum aanwezig is.
erg leuk dat ze  als eerste een topic hebben geplaatst ,het was tenslotte
jouw idee.

groetjes Manja :)
 
Is dit nu dan echt alleen maar bedoeld voor de kids, of mogen wij ook posten als ze een vraag hebben ofzo? Het is echt heel leuk om te lezen :)
 
En als de kids in de gaten hebben dat jezelf de hele tijd op het forum zit, kun je het hun moeilijk verbieden :-D
 
[quote author=Annemiek link=topic=3250.msg38407#msg38407 date=1133249781]
Is dit nu dan echt alleen maar bedoeld voor de kids, of mogen wij ook posten als ze een vraag hebben ofzo? Het is echt heel leuk om te lezen :)
[/quote]

Hoi Annemiek,
de regels worden (denk ik) door Louw bepaald, maar Erna heeft ook al gepost op een vraag en er een heel leuk stukje van gemaakt op het niveau van kinderen.

Ik heb tegen mijn kinderen wel gezegd dat zij alleen in de kidscorner mogen posten en replayen.
Louw schreef mij ook dat waar wij het over hebben voor kinderen toch niet boeiend zou zijn.

Hopelijk komen de kinderen van mensen die reeds in OZ verblijven ook in de kidscorner kijken,
zodat ze hen kennis kunnen delen.

:up: Karin
 
Uiteraard mag iedereen in de Kids Corner posten. Andersom mag van mij ook. Bedenk wel dat het een rubriek is die primair op kinderen gericht is en dat zij wellicht niet gedient zijn van goed bedoelde adviezen :wink:.

[quote author=Annemiek link=topic=3250.msg38407#msg38407 date=1133249781]
Is dit nu dan echt alleen maar bedoeld voor de kids, of mogen wij ook posten als ze een vraag hebben ofzo? Het is echt heel leuk om te lezen :)
[/quote]
 
[quote author=Bawurra link=topic=3250.msg38318#msg38318 date=1133184588]
Is het nu ook de bedoeling dat zij een eigen "naam" krijgen?
[/quote]

Jazeker! Anders krijg je alleen maar verwarring over wie wat gepost zou hebben. :p
 
Ja dat bedacht ik me later ook...
Mijn dochter vindt het helemaal geweldig dat ze nu ook eindelijk zelf eens wat mag typen
:), vooral nu ze een eigen inlog naam heeft :)
 
ik vind het stukje dat Erna aan Renze schreef ook heel erg leuk,hijzelf
natuurlijk ook , hij vond het enorm leuk dat een "grote" hem een antwoord
stuurde.
wij moeten alleen voor hem nog even een mail adres activeren dan hoeft
hij het niet te doen met de mijne dat is wel iets overzichtelijker.

groetjes Manja :)
 
Hoi Manja,

Volgens mij kan je Renze gewoon via jou mailadres aanmelden,
je mailadres wordt gebruikt om je inloggegevens naar je toe te sturen.

Dus registreer je hem met zijn eigen "forumnaam" en wachtwoord,
maar met jou mailadres!
Karin
 
Hoi,
Jasper probeerde zich ook aan te melden onder ons e-mailadres en dat lukte maar niet. Ik hielp hem dan met een nieuwe naam en gebruikte zijn eigen hotmailadres. Maar om te aktiveren wordt dus iets naar dat adres gestuurd en nu weet Jasper natuurlijk zijn wachtwoord niet meer en kan ik langs geen kanten zijn hotmailadres openen. Hij vindt het heel jammer maar gebruikt voorlopig nog onze naam. Ik zond Lost al een mailtje maar hoorde nog niks...
In ieder geval vindt hij het heel leuk op het forum. Zodra zijn ogen 's morgens open gaan, vraagt hij al 'mag ik na de klas op het forum?'. 
Spreken we binnenkort van forum-verslaving bij kids?
Grtjs,
Nath
 
mij lukte het inderdaad ook niet om via mijn mail adres een voor
Renze te openen,ik zal hem  een e-mail adres openen via de hotmail.

groetjes Manja :)
 
Back
Top