XPdite Jozef

Ik heb hem gevonden ! Een piep klein houten mini Josephje uit Pip & Sky's kerststalletje op zolder.
Heb lieve Jospeh in een zakje gedaan en in de voortuin op zn kopke in de grond geplant! De buren vonden het maar al te grappig! VANDAAG VERKOOPT ONS HUIS!!!!

Smiles, Betty

:grin: :grin: :grin: :up: :up: :up: :cool:
als het lukt, dan zoek vandaag nog een Jozef en zit ie vanavond in de tuin!
 
Mag ik voostellen: Jozef, Xpdite Jozef....and son

jozefc.jpg
 
Mag ik voostellen: Jozef, Xpdite Jozef....and son

jozefc.jpg

Die stond van de week aan mijn deur te zeuren met vreemde boekjes te zwaaien, zei dat hij een Jehova getuige was, ik had het een beetje druk dus ik had hem buiten geschopt verteld dat ik...het een beetje druk had. <_<

Jack :evil:
ps; had ik die kerel in de grond moeten stoppen met zijn gat omhoog...snap er effe niks meer van.
 
Aaahhhh...ooohhhh het kwartje valt...
Iemand hier op xpdite had die meneer van Jehova met opzet naar mijn deur gestuurt om een GEINTJE uit te halen met me.

Dit zijn geen geintjes folks.
Had hem bijna aan de crocs gevoert.

No cheers this time, k%t geintjes.

Jack :evil:
 
volgens mij helpt Jozef ook voor de verhuur, ik heb goede hoop dat we een huurder hebben die over een jaar mogelijk wil kopen. Ik had alleen dit forumdraadje maar open staan tijdns het bezoek, met de gedacht baat het niet dan schaad het niet. :shock:

Groetjes
Yvonne
 
volgens mij helpt Jozef ook voor de verhuur, ik heb goede hoop dat we een huurder hebben die over een jaar mogelijk wil kopen. Ik had alleen dit forumdraadje maar open staan tijdns het bezoek, met de gedacht baat het niet dan schaad het niet. :shock:

Groetjes
Yvonne


Too Funny! It's all in The Vibe! :grin:
 
En ja het helpt ook bij verhuur, ons huis is voor een jaar verhuurd en daarna mogelijk verkocht. Dus bedankt Jozef :up:
:grin: :grin: :grin:

Groetjes
Yvonne
 
Back
Top