Xpdite leden in de buurt.

Hee Pete,
Krijg ik nieuwe buren? :smile:

Hoe was kerst/oud en nieuw. Nog de beste wensen

Bart
Waikiki beter dan Secret Harbour? Of makkelijker met werk en/of school?
groetjes
Erik

[quote author=looseontheloop link=topic=7247.msg130814#msg130814 date=1232369074]
Hee Pete,

Bart
Waikiki beter dan Secret Harbour? Of makkelijker met werk en/of school?
groetjes
Erik

[/quote]
Waikiki is voorlopig even makkelijker, want daar wonen;
Tante en oom,
een van de nichten, met man en kinderen,
en 2 van haar dochters, met jonge kinderen van Boris zijn leeftijd.
Een leuke school, voor Boris, waar we 2 jaar geleden al eens zijn wezen kijken.
Voor werk is het nog even de vraag, ik kan waarschijnlijk bij de neef van Miranda, in Malaga, aan het werk.
Da's wel een pittig stukje, maar volgens mij wel te doen (helemaal als ik een nieuwe Sportster zou kopen)

En voor Miranda gaat er tegenwoordig toch een snelle trein naar het CDB?

Dus eerst maar eens even settelen in Waikiki, daarna zien we wel verder.

Bart

[quote author=looseontheloop link=topic=7247.msg130814#msg130814 date=1232369074]
Hee Pete,
groetjes
Erik
[/quote]
Hi Erik,
Kennelijk ja ;-). PM (of email ;-) anders even je precieze adres door ...
De feestdagen waren prima (kan ook bijna niet anders hier ;-). Dank je.
Ik neem aan bij jullie ook?

[quote author=Tekkel link=topic=7247.msg130817#msg130817 date=1232377703]
Voor werk is het nog even de vraag, ik kan waarschijnlijk bij de neef van Miranda, in Malaga, aan het werk.
Da's wel een pittig stukje, maar volgens mij wel te doen (helemaal als ik een nieuwe Sportster zou kopen)
En voor Miranda gaat er tegenwoordig toch een snelle trein naar het CDB?
Dus eerst maar eens even settelen in Waikiki, daarna zien we wel verder.
Bart
[/quote]
Hi Bart,
Met de trein zou het inderdaad te doen moeten zijn. Vanuit Mandurah zou het een uur zijn, vanuit Waikiki dus wel wat korter (afhankelijk van hoe ver je van het station woont natuurlijk ;-). Naar Malaga (nog ten noorden van ons) zal wel te lastig zijn om binnen een uur te komen, maar ook afhankelijk van de drukte (hoe vroeg kun je beginnen??). Maar zoals je zegt, eerst maar eens even settelen en later verder kijken ;-)

Hi Wilco,
Nee, niet echt.. alleen wat herrie van overvliegende helicopters die tussen de zee (denk ik) en het brandje heen en weer vlogen... (terwijl ik lekker lag te dobberen in het zwembad ;-)).

[quote author=Angela link=topic=7247.msg97984#msg97984 date=1188265161]
Wij wonen in de buurt van Mandurah (Port Bouvard) met z'n vieren, mijn man (een australier) onze zonen van 14 en 12 en ik. Dus Secret Harbour is niet ver, kom er vaak genoeg langs. 

Wij zouden iets af moeten spreken voor mensen die hier in de buurt wonen (of anderen die het niet erg vinden om verder te rijden), zou best wat mensen willen leren kennen!!  Voor de kinderen ook leuk!!

Groetjes,
Angela
[/quote]

Hoi Angela,
Mijn kinderen zijn wat jonger bijna 3 en 1, en mijn vrouw is australisch. Als ik het goed begrijp wonen jullie dus iets ten zuiden van ons (Halls Head).
Prima om een keer iets af te spreken.
groetjes
Erik

Hello Eric,
Na mijn laatste bericht (al weer een tijd geleden) zijn wij verhuisd naar Coco Bay (Falcon) nog stees vlakbij Halls Head en hebben het erg naar ons zin. Mijn jongste (13) gaat naar Halls Head College en mijn oudste (16) gaat naar Mandurah Senior College (bij Tafe).  Mijn man werkt bij de goudmijn vlakbij Kalgoorlie en ik werk drie dagen per week als Aged Carer voor Brightwater en heb clienten over heel Mandurah en heb het erg naar mijn zin.  Mijn moeder is ook overgekomen kortgeleden en woont voorlopig bij ons.

Wat voor werk doe je eigenlijk en huren jullie en hebben jullie gekocht?  Blijven jullie in de buurt van Mandurah wonen?

Zou het leuk vinden om met jullie (en anderen) een keer af te spreken.

Groetjes, Angela

Hoi Angela,
Ik ben een soort accountant, ik kan zeg maar goed overweg met cijfers.
We hebben gebouwd.
Even een pm-tje om een keer wat af te spreken?

groetjes

Back