XPdite.net is uitgebreid met een informatie portal!

Lost

Administrator
De website is uitgebreid met een informatie portal. De portal moet nog verder gevuld, aangepast en uitgebouwd worden. Je kunt de portal vinden op:

http://www.xpdite.net

Suggesties en/of opmerkingen hoor ik graag.
Ik weet dat de layout niet echt bij het forum past. Ik moet nog kijken welke van de twee ik aan ga passen (misschien pas ik beiden wel aan :p).

Louw
 
Lost said:
De website is uitgebreid met een informatie portal. De portal moet nog verder gevuld, aangepast en uitgebouwd worden. Je kunt de portal vinden op:

http://www.xpdite.net

Suggesties en/of opmerkingen hoor ik graag.
Ik weet dat de layout niet echt bij het forum past. Ik moet nog kijken welke van de twee ik aan ga passen (misschien pas ik beiden wel aan :p).

Louw

Mooi!

Hehe, 'mijn' site staat er ook bij... :D

Hmm, er kunnen vast wel wat meer links in. Ergens hier op het forum(2 x) heb ik al mijn Oz links gezet. Een categorie daarvan was ook emigratie.
Dus... als je tijd hebt... :D

8)
 
Lost said:
Het enige dat nu nog moet gebeuren is de portal goed vullen :wink:.
Lost

Welke programme heb jij gebruikte voor de bouwen van de informatie portal ?
De portal is mooie? Congrats
 
Simone said:
Mooi!

Hehe, 'mijn' site staat er ook bij... :D

Hmm, er kunnen vast wel wat meer links in. Ergens hier op het forum(2 x) heb ik al mijn Oz links gezet. Een categorie daarvan was ook emigratie.
Dus... als je tijd hebt... :D

8)
Jouw site staat er zelf 2x op :p. Eén keer in het hoofdmenu (quick link) en één keer bij "Links -> Australië Emigratie".

Ik heb er al wat meer links neer gezet, maar er kunnen er zeker nog veel meer bij.
 
badri said:
Welke programme heb jij gebruikte voor de bouwen van de informatie portal ?
De portal is mooie? Congrats
Badri, ik heb je een PM gestuurd met de informatie.
 
Lost said:
Jouw site staat er zelf 2x op :p. Eén keer in het hoofdmenu (quick link) en één keer bij "Links -> Australië Emigratie".

Ik heb er al wat meer links neer gezet, maar er kunnen er zeker nog veel meer bij.
He, ja!

JA, goeie links! Dat zijn ook degene die ik het vaakst gebruik enz.

Misschien ook wat huizen en banen websites.
domain.com.au
seek.com.au

bijvoorbeeld :D
 
Back
Top