XPdite.net Social Club: Australian Day (Wanneer?)

Het wordt tijd om elkaar gezellig te ontmoeten. Tips en ervaringen uitwisselen en elkaar wat beter t

• Woensdag avond 26 Jan (Australian Day)

Votes: 1 7.7%
  • Donderdag avond 27 Jan

• Vrijdag avond 28 Jan

Votes: 0 0.0%
  • Zaterdag middag 29 Jan

Votes: 3 23.1%
  • Zaterdag avond 29 Jan

Votes: 4 30.8%
  • Zondag middag 30 Jan

• Zondag avond 30 Jan.

• Kan het niet later, ik kan helemaal niet

• Amsterdam

Votes: 2 15.4%
  • Rotterdam

Votes: 0 0.0%
  • Den Haag

• Utrecht

Votes: 9 69.2%
  • Samen iets eten

• Samen iets eten en drinken

Votes: 9 69.2%
  • Samen alleen iets drinken

• Total voters
    13

brainysmurf

New Member
h1.jpg

Ik heb net gestemd. Moet eerlijk zeggen dat ik moeilijk kan kiezen. Het lijkt mij wel leuk om elkaar eens te ontmoeten. Ik woon in Den Haag, dus dat is voor mij makkelijk. Maar Utrecht is lekker centraal, misschien wel handiger.  Qua data weet ik het echt niet. Je hebt toch altijd dat mensen niet kunnen. Bovendien merk ik dat hoe dichterbij het afscheid komt, hoe meer mensen toch nog wat willen afspreken. Dus een goede datum blijft toch lastig!

Verder: leuk idee!  :mrgreen:

Goed idee. Ik denk dat de meesten wel in het weekend kunnen. Ik zelf kan doordeweeks ook niet.. Maarreh.. Ik denk dat Utrecht idd erg centraal is..

Ik stel voor in een irish pub in Brisbane op australian Day of in het weekend.  :p

Groetjes Rob

[quote author=Rob link=topic=908.msg7005#msg7005 date=1105055460]
Ik stel voor in een irish pub in Brisbane op australian Day of in het weekend.   :p

Groetjes Rob
[/quote]

Goed idee :mrgreen:  eh... Ik ga het niet redden, moet donderdag ochtend gewoon weer werken in Nederland  :-D
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie Australian Day beleven. Ik was nooit op Australian Day in Australie.

Marco

Ik heb gestemd om wat te eten en drinken op zaterdag 29 januari in Utrecht :-D.

[quote author=brainysmurf link=topic=908.msg7008#msg7008 date=1105089402]
[quote author=Rob link=topic=908.msg7005#msg7005 date=1105055460]
Ik stel voor in een irish pub in Brisbane op australian Day of in het weekend.   :p

Groetjes Rob
[/quote]

Goed idee :mrgreen:  eh... Ik ga het niet redden, moet donderdag ochtend gewoon weer werken in Nederland  :-D
Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie Australian Day beleven. Ik was nooit op Australian Day in Australie.

Marco

Ik eerlijk gezegd ook niet, maar ik vertel/typ het je wel na 26 januari.

Rob

[/quote]

Hoi,

Het lijkt mij ook idd leuk elkaar te ontmoeten, maar vooral ook om dingen te bespreken, misschien kunnen we mensen uitnodigen, die zich beschikbaar stellen waar je vragen aan kunt stellen etc.

Ik kan de 29e helaas niet, de 30e ben ik jarig en de 28e wordt ook erg moeilijk.

Ik zie en hoor het wel.

Groetjes Jacky

Back