xpdite reünie

Simone said:
Ja, maar ik hoopte (hoopde is fout he?!) dat het dus anders zou zijn. Dat had misschien beter uitgekomen voor jullie.
Laat maar ;) :lol:

Ah, op die fiets. Nou ja, we zien wel hoe het gaat!

Hi

Hi Sandra, wij zitten al geruime tijd in Brisbane (tussen Gold Coast & Brisbane). Niet helemaal in de richting van Caboolture maar voor Australian Standards is het een te verwaarlozen afstand :) ben pas nog wel naar Redcliffe geweest...en reed er afgelopen weekend nog langs op weg naar Noosa.

Ben eigenlijk wel benieuwd Isis (hoi!) zijn jullie er al een beetje uit? Waar gaan jullie je in eerste instantie vestigen?

En hi KC...gaat snel allemaal nu zeg! Wordt het Northside voor jullie?

Groetjes
Syl

Syl said:
En hi KC...gaat snel allemaal nu zeg! Wordt het Northside voor jullie?

Ja Syl, het wordt vast en zeker de Notthside. Om de één of andere reden is Mrs KC niet naar de Southside te krijgen :? Alleen voor een bezoekje aan de Ikea maakt ze een uitzondering :shock:

KC

Misschien bij de IKEA? :) Weetje KC, tot op een jaar of 6 ofzo geleden kon je met gemak door de IKEA struinen en kwam je met uitzondering van een handvol "andere" Europeanen bijna geen levende ziel tegen (met name doordeweeks uiteraard, het weekend was ietsie drukker). Tegenwoordig is het zelfs op een dinsdag middag nog een hele sport om een parkeer plaats te vinden....mmmm, misschien toch een andere locatie voor die bijeenkomst!

Groetjes vanuit een hot & humid Brisbane.....temperatuur is stijgende, must be nearly Christmas! Have a good one!
Syl

[quote author=Sandra link=topic=810.msg6196#msg6196 date=1102592938]
Zijn er nog mensen die richting Brisbane vertrekken of er al wonen?
[/quote]

Hoi Sandra,

Ik zit al in Brissie in mijn shorts en van mijn stubbie te genieten.

groeten Rob

[quote author=Lost link=topic=810.msg6232#msg6232 date=1102726851]
Lijkt me leuk: een XPdite bijeenkomst! :lol:
[/quote]

[quote author=Bacchus link=topic=810.msg6178#msg6178 date=1102538285]
Daar ga ik mij volledig bij aansluiten. Eerst in Nederland en dan in Oz.  :wink:
[/quote]

[quote author=Bacchus link=topic=810.msg6172#msg6172 date=1102537235]
Waarom niet 1 in Nederland houden ? Kunnen we elkaar wat tips doen en ervaringen uitwisselen !
[/quote]

Het is alweer een paar weken verder, misschien moeten we eens de koppen bij elkaar steken en actie ondernemen.

Wat dachten jullie van samen komen rond 26 januari (Australia Day). Op een avond of een middag? Ergens centraal in Nederland, Utrecht of zo?

h1.jpg

Als er genoeg animo is, wil ik wel de coordinatie doen.

Marco

Ik heb er ontzettend veel zin, alleen denk ik niet dat ik doordeweeks kan komen i.v.m. mijn werk.. In het weekend misschien?

Als ik jullie een suggestie mag doen; in Amsterdam zit een Australisch rest/cafe, op het rembrandt plein. We gaan er zelf morgenavond heen, dus als het wat is is dit mischien wat voor jullie.
In utrecht zitten natuurlijk ook heel veel leuke tenten.

gr yvonne

:wink:
Hallo allemaal,
Wij zitten nu een maandje in Suffolk Park, net onder Byron Bay,
lijkt mij ook wel wat , die reunie.
Trouwens happy New Year!

Groeten Hendrik, KArin (kaatje)
Hilke en Simone

Uiteraard ben ik ook geinteresseerd. Het is handig als we z.s.m. een datum prikken zodat iedereen hier rekening mee kan houden.

Back