Hi,
Bedankt voor jullie berichtjes

Wij zijn superblij en met name nu want wij hebben vaandag mijn schoonfamilie verteld en het ging veel beter dan wij verwacht hedden.
Sandra, ook je gefeliciteerd met je visum

Nou, onze verhaal.
Wij hadden op 10 uur een afspraak. Wij moesten naar boven en in een kamer wachten met een heleboel andere mensen die daar voor verschillende visums waren. Uiteindelijk gingen wij even tussen door te vragen hoe of wat en onze case officier was meteen gebeld. Een paar seconden later stond zij daar, heeft ons binnen geroepen en ons welkom geheten; het was een was een heel vrolijk mens. Anke hete zij. Zij ging door onze dossier, heeft Rik's medicals open gemaakt en zij, "tenzij ik iets raars vind of andere informatie nodig zou hebben kreeg je straks een permanent visum".
Rik vroeg, "When can I pick it up", zij naar haar horloge kijken................"um kom over anderhalf uur terug."
Zij heeft onze mobiel no opgeschreven voor het geval dat zij meer informatie nodig zou hebben en om 10 over 10 stonden wij weer buiten.
Wij gingen even naar stadsmitte voor een cup coffee, heeft even bij H&M gekeken en dan gingen wij weer terug. Om 11:15 waren wij er al en zij was al klaar. Met een grote glimlach heeft zij Rik zijn passport teruggeven met visum erin geplaakt en heeft ons feliciteerd.
Wij gingen even iets eten om alles te laten bezinken, ik heb een paar traantjes gelaten als puur onlading en uit blijheid (Ik had naar deze dag echt jaren naar uitgekeken) en wij gingen naar checkpoint charlie en de musea daar, dan direct naar huis om lekker bij ons meisjes weer te zijn, visum in hand en blije harten

Ik wou iedereen bedanken voor jullie tips, informatie en medeleven. Wij hebben er veel wat aan gehad.
I can go home. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Groetjes,
Freya