[quote author=Barb link=topic=3515.msg40825#msg40825 date=1134778243]
GEWELDIG!! Hoe lang heeft het nu uiteindelijk geduurd?
Wij wilden dit jaar nog de stukken naar IEAust sturen, maar gaat waarschijnlijk niet lukken. Wordt begin januari. Het is inderdaad een hele klus.
[/quote]
Ik had jullie nog gewaarschuwd (in 1 weekend je CDR schrijven :-D :lol: :-D)
Als ik mijn mailtjes terugzie, ben ik 21-8 in contact gekomen met George Lombard, en zij hebben mij op 30-8 aan een Ingenieur in Oz gekoppeld waarmee ik samen de CDR heb geschreven. Die was op 18-10 klaar (dus ruim anderhalve maand, waarin ook de summary, mijn nieuw resume en alles wat IEAust vroeg bij zat), daarna nog een paar werkgeversverklaringen, en toen op 8-11 alles opgestuurd met DHL. De IELTS test uitslag kwam bij mij op 25-11 aan, in Oz waarschijnlijk 1 week later. Dus zijn ze eigenlijk pas op 1 december begonnen met assessen. Heel snel resultaat dus, want er staan normaal 4-5 weken voor.
Over de uitslag van de IELTS was nog wat onduidelijkheid. Ik had nog een paar keer gebeld naar IEAust, die me elke keer vertelden dat ze niks hadden ontvangen. Ik had net opnieuw de uitslag op laten sturen door IDP, krijg ik de uitslag van IEAust als een donderslag bij helder hemel!
Waarschijnlijk hadden ze het niet druk of zo, of mijn docu's zagen er zo mooi verzorgd uit met kleurenplaatjes dat ze me daarom snel hebben verwerkt. :-D
Nog een tip: zorg dat je alles voor de IEAust in 3 voud hebt; 1 voor IEAust, 1 voor jezelf, en 1 straks voor Dimia.
Afijn, dat is dus even dit in een notedop.
En Frits, ik denk dat je gelijk hebt. Als de nomination binnen is gaat dimia vast niet vervelend doen. Ik heb geen crimineel verleden, ook geen enge ziektes gehad, dus zal dat inderdaad slechts een formaliteit zijn. Ik heb geen idee hoe lang de dimia over het processen doet. Kan iemand me daarover wat meer vertellen?