YES!!! Positief bericht van IEAust!!

We waren al een beetje begonnen met de CDR's en hebben eigenlijk alles al klaar. Ik zit nu op Curacao lekker in de warmte vakantie te vieren en mijn man komt as vrijdag. Gisteren hebben we de laatste vertalingen binnengekregen en de cijferlijst van school. Dus eigenlijk zou het wegkunnen, maar wil het zelf goed checken voordat we het versturen. Beter in 1x goed, dan later stukken na te moeten sturen. Vond het inderdaad een hele klus en ben benieuwd hoe ze bij ons reageren. Ik hou je op de hoogte.

Hé Bart

Gefeliciteerd man!!!!!!
Dat STNI visum is nu nog maar een formaliteit waarschijnlijk.
Zeker in SA schat ik je kansen hoog in.......zeker als je daar ook nog een joboffer kunt realiseren.
En het schijnt daar momenteel nog heel snel te kunnen gaan ook.
Succes man!

Bert

@ Bartman

Legaliseren heb ik ook al gedaan. Het gaat inderdaad allemaal niet zo snel. Hebben 21 januari onze IELTS test, daar moeten ze toch op wachten bij IEAust voordat ze je bericht kunnen sturen. Ben benieuwd.

Bartman,
Ook van gefeliciteerd met het behalen van goedkeuring van IEA.
Onder een ander topic heb ik reeds geschreven dat ik problemen met mijn CDR voor Professional Engineer heb. Via de TIG heb i de Qualification Kit ontvangen in maart 2005 en volgends dat verhaal heb ik mijn CDR geschreven. Dat is door één hunner goedgekeurd en bij IEA ingeleverd. Nu komen die met de melding dat het volgens het nieuwe formaat moet. Ik zit dus nu met mijn handen in het haar. Heb ik eindelijk mijn verhaal af, is het niet goed. Mijn vraag aan jou is het volgende: kun je mij op weg helpen met een voorbeeld van jouw CDR? Dat zou me erg veel helpen.
Laat me iets weten of je me helpen kunt.

Groeten, Wilco

Back