yes yes we hebben hem

vlasjes

New Member
Hiep Hiep Hoera,

Vandaag de status gekeken van onze visumaanvraag en jawel er staat echt visum approved. Het is nog best heel snel gegaan. Op 22 oktober heeft het werk het visum aangevraagd en nu dus al approved.

Ben zo blij als een kind. Arjon is nu nog bezig om via het werk tickets te regelen. Hopen dat ze snel de handtekeningen geven, dan kunnen we boeken.

Ook wachten we nog met smart op 2 offertes die ook via het werk lopen. Na zelf al diverse bedrijven over de vloer te hebben gehad, kregen we vorige week een mail van het werk dat zij 2 bedrijven hebben waar zij zaken mee doen en die de rekening gelijk naar hun sturen. Dus maandag en dinsdag zijn ze langsgeweest. Nu maar hopen dat ze snel de offerte opsturen en deze wordt ondertekend, dan kunnen ze snel onze spullen ophalen.

Als alles mee zit, zijn we half december in Melbourne. Kan het me gewoon niet voorstellen.

Groetjes Lisette

Hee geweldig joh.
Gefeliciteerd  :happysun:
En nu gauw alles inpakken, aaah half december al wat snel.

Groetjes,
The Roosters
Steef & Moon

Ohhh heerlijk van harte gefeliciteerd....kom je lekker in de zomer aan......lekker zonnetje, strandje...hmmm :up:

Veel succes tot dat je vertrekt.

Groetjes Jacky

Tjeemig, wat een verrassing, een hele dikke proficiat!!!!
eindelijk wat meer houvast en kunnen de laatste dingen worden geregeld.... Succes!!!!

Wij wachten nog steeds in spanning, mijn gevoel zegt: Morgen horen we iets, máár dat wil nog niets zeggen...

Ben je inmiddels al ver ingepakt? Hier begint het aardig te vorderen. Ben blij dat ik sinds vorige week gestopt ben met werken want nu gaat het toch wel wat sneller vooruit! ooooh ben echt blij voor jullie!

mocht ik je niet meer horen, doe dat goed daar in Australie en geniet van de nieuwe dingen die op je af komen,
groetjes
jennefer

Wow, dat is supersnel. Van harte gefeliciteerd en heel veel succes met het afronden van alles in NL.

Groetjes,
Erna

[quote author=vlasjes link=topic=7940.msg103163#msg103163 date=1195666519]
Als alles mee zit, zijn we half december in Melbourne. Kan het me gewoon niet voorstellen.
[/quote]

Hoi Lisette,

Kan het me helemaal voorstellen dat jij het je niet voor kunt stellen!!  :lol: :grin:
VAN HARTE!!! Wat ongelofelijk onwijs supersnel!

Heel veel plezier met de voorpret en heel veel succes met het laatste geregel!

ps: ben niet jaloers....ben niet jaloers...ben niet ja.... :evil: :roll:

Dank jullie wel allemaal voor de bedankjes.

@Jennefer. Ik hoop zeker voor jou dat je ook snel wat hoort. Wat betreft het inpakken heb ik een makkie. Wij hebben ervoor gekozen om alles door het transportbedrijf te laten inpakken. Het enige wat ik moet doen is uitzoeken wat er weg kan, maar dat is niet zo heel veel.  Ik ben niet zo'n bewaarder. dus het meeste gaat mee.

Groetjes Lisette

Heee super  :up: :up:

:congrats:

Wat een opluchting is dat he!!

Heel veel succes en plezier met de laatste loodjes en dan gaat het echt beginnen!!  :lol: :lol:

Liefs Eutrice

Hoi Lisette

Super geweldig nieuws meid..............ik wist wel dat het niet lang zou duren maar toch erg fijn dat je 'em nu gewoon 'in the pocket'  hebt.
Jeempie, half december, dat is echt al héééél gauw. Voor je het weet zit je ook met Pauline bij Gloria Jean's in Chirnside Park aan een Koffie Latté :grin: :grin: :grin:
Heel veel succes met alle laatste regel dingetjes.......een zware tijd voor de boeg vrees ik maar ook veel leuks om naar uit te kijken.

Liefs Mariette

Hoi Lisette

Wat een goed nieuws!
:congrats:
Heerlijk dat er plotseling schot in zit. Je gaat gewoon nog dit jaar naar Australië. Nog even en je geniet van het Australische leven...... in de zon. Succes met de laatste lootjes.

Demy

Jeetje wat is dat snel gegaan! Gaaf hey :) Kunnen jullie mooi de zomer in i.p.v. de winter!

Van harte gefeliciteerd!

ja ik kan me nu al verheugen op het lekkere weer. ik loop hier al weken te tobben met verkoudheid en dat ben ik wel zat.

qua regelen valt het denk ik nog wel mee. wij laten alles inpakken, dat scheelt heel veel. we hebben al een tijd geleden een overzicht gemaakt met wat op te zeggen, dus dat is nu nog mailen en/of brief schrijven. ik moet nu alleen gaan uitzoeken wat er weg kan, maar dat zal wel meevallen want ik ben gelukkig niet zo bewaarderig.

@mariette, ja ik hoop zeker met pauline wat af te spreken. thee mag ook wel toch. lust geen koffie. met wat lekkers erbij hebben we wel verdient vindt ik.

Gefeliciteerd.  :grin:

Australia here they come.  :up:
Heel veel succes met de verhuizing.

Groeten van Gerrit

van harte gefeliciteerd...

kei en kei veel succes daar....

greetings  Leonie en helmut

Back