Lisette, het is haast niet te geloven, maar ook wij hebben vanmiddag bericht gekregen dat het visum afgegeven is.... ik ben helemaal in de wolken. We zijn meteen naar het reisbureau gegaan en hebben nu een optie voor vertrek op 14 december. Super dure tickets natuurlijk, dus vanavond even met de nieuwe werkgever overleggen. Als hij akkoord gaat kan ik het morgen bevestigen op het reisbureau.
De verhuizers ook meteen maar gebeld (De Haan verhuizers) en die komen nu 10, 11 en 12 december alles inpakken. Ik heb ook al ver alles onder controle. Dit weekend de opzegbrieven nog eens opsnorren en definitieve lijstjes voor vanalles en nog wat maken.
Man, wat een heerlijk idee, wij zitten gewoon met kerst in het zonnetje... Mijn zoontje van 4,5 heeft het momenteel wel wat moeilijk, maar dat kan ook door de sinterklaasstress komen. Afscheidskadootjes voor school en de opvang zijn gelukkig al gereed (92 knapzakjes) en zondag hebben wij ons afscheidsfeestje. De traantjes van geluk maar ook van weemoed mogen gaan komen, nog 3 weken hier..... pfffffff.
hebben jullie al tickets en wanneer ga je precies? gemakkelijk was het niet om nog tickets te bemachtigen. ik schrok er toch wel een beetje van.
nou, genieten jullie ook nog maar van de laatste weekjes hier, en heel veel succes met alle voorbereidingen,
groetjes
Jennefer