yes yes we hebben hem

gefeliciteerd!!!
succes met alle voorbereidingen en geniet van de tijd in nederland, dat is straks echt best wel ver weg!
misschien kunnen we met zijn allen de gloria jean inschuiven... :lol:
groetjes, andere mariette

Gefeliciteerd met deze mijlpaal!  :clap2:

Visum gelukkig op tijd binnen. Kan het gemist hebben, maar is het al gelukt met de tickets?

Geniet van de laatste weken in NL en alvast een goede  :plane: toegewenst!

Cheers,
Marc

Lisette, het is haast niet te geloven, maar ook wij hebben vanmiddag bericht gekregen dat het visum afgegeven is.... ik ben helemaal in de wolken. We zijn meteen naar het reisbureau gegaan en hebben nu een optie voor vertrek op 14 december. Super dure tickets natuurlijk, dus vanavond even met de nieuwe werkgever overleggen. Als hij akkoord gaat kan ik het morgen bevestigen op het reisbureau.

De verhuizers ook meteen maar gebeld (De Haan verhuizers) en die komen nu 10, 11 en 12 december alles inpakken. Ik heb ook al ver alles onder controle. Dit weekend de opzegbrieven nog eens opsnorren en definitieve lijstjes voor vanalles en nog wat maken.

Man, wat een heerlijk idee, wij zitten gewoon met kerst in het zonnetje... Mijn zoontje van 4,5 heeft het momenteel wel wat moeilijk, maar dat kan ook door de sinterklaasstress komen. Afscheidskadootjes voor school en de opvang zijn gelukkig al gereed (92 knapzakjes) en zondag hebben wij ons afscheidsfeestje. De traantjes van geluk maar ook van weemoed mogen gaan komen, nog 3 weken hier..... pfffffff.

hebben jullie al tickets en wanneer ga je precies? gemakkelijk was het niet om nog tickets te bemachtigen. ik schrok er toch wel een beetje van.

nou, genieten jullie ook nog maar van de laatste weekjes hier, en heel veel succes met alle voorbereidingen,
groetjes
Jennefer

nee tickets hebben we nog niet. wij moeten van logicacmg drie prijsopgave naar hun toesturen (vraag me niet waarom, maar ja). wij gaan waarschijnlijk via frankfuhrt. de tickets schelen dan 1.000 tot 1.500 euro en daar is nog best wel veel vrij. het ligt voor ons nu vertrek tussen 8 en 15 december. als het goed is, weten we maandag meer van het werk.

Hallo stadsgenoten,

Van harte gefeliciteerd met jullie visum!
Wij weten wat voor een gevoel het bij je los maakt'Geweldig'
Hebben hem nl. afgelopen dinsdag ook toegewezen gekregen.
Inpakken dan maar!

Groetjes Hans en Lien :lol: 

@ hans en lien, jullie ook van harte. en wanneer gaan jullie weg. hebben jullie het huis al verkocht.

Hoi,

Ons huis is inderdaad verkocht.Kregen afgelopen dinsdag dubbel nieuws dat van het visum en de verkoop van ons huis dat hebben we natuurlijk gevierd met een fles champagne!
De container komt 18 december en moeten ons huis 21 decemeber uit.
We willen rond 7 januari vertrekken naar Down Under tot die tijd zitten we in een huisje in Voorthuizen.
Voor jullie schiet het echt op jullie eerste kerstmis in Aussie best een rare gedachte vind je niet?
Wij wensen jullie heel veel succes de aankomende tijd en heel veel geluk natuurlijk.

Groetjes Hans en Lien en de kids

Back