Yes, yes, yes, we too !!!

Kathleen

Well-Known Member
Hallo mede-lotgenoten.

Vanochtend kwam er een alles verlossend (nou ja verlossend) mailtje van onze migratie-agente. We hebben 'm. We hebben tot 29 september de tijd om te gaan. Dus de champagne kan uit de kast.

Scutchie, see you down under......

Joepieeeee !!!!!!

Feestje bouwen, helaas alleen in Sydney dus .. :-(

Maar we horen het wel wanneer je daar uitgekeken bent en (net als de meerderheid) naar Perth komt ;-)

[move][glow=red,2,300]!!!CONGRATZ!!![/glow][/move]

:dance: :congrats: :dance:

Mariette

Heee

Congratulations  :up:

:happysun: :cheer: :happysun: :cheer: :balloons: :cheers:

Ze zijn lekker bezig deze week met het toekennen van de visa!!
Wij hebben ook deze week het verlossende woord gekregen (VISA GRANT LETTER) en ik heb al meer mensen gezien en gehoord die deze week het SUPERgoede nieuws gekregen hebben!

Geniet ervan! (wij lopen ook nog steeds met een smile rond!!!)  :grin:

Aussiegirl

Van harte gefeliciteerd!!! :congrats: :balloons: :cheer: :balloons: :cheer:
Geniet van dit geweldige gevoel en succes met de laatste zaakjes!

Grtz Marie

[glow=red,2,300]GEFELICITEERD !!!!!![/glow]

Na het lange wachten, eindelijk het verlossende wooord.

Last edited:
Van harte gefeliciteerd en succes met het afronden van de alle nodige zaken en sterkte met het afscheid nemen.

Groetjes,
Erna

Wauwww!! gaaf hoor!!  :up: Wij moeten nog even geduld hebben en zijn in afwachting van een 457..  Groetjes, Jeanine

Thanks everyone voor de felicitaties en aanmoedigende woorden.
Manlief heeft deze post geplaatst en is helemaal in de wolken. Ik ben nog een beetje beduusd en van slag....oooh, het naderende afscheid.
Mijn lief belde me in de stad, toen ik net met m'n kleintje, zus en nichten aan het shoppen was en aan het bedenken was hoe leuk Arnhem is.... Mijn 'ooooh nee toch, dat meen je niet' werd gevolgd door drie koppen die me bleekjes aankeken en onmiddelijk wisten waar het over ging. Mijn arme familie, ze doen dapper maar ondertussen baaaalen ze als een stekker (en ik stiekem ook. Als ik ze mee kon verhuizen zou ik het zeker doen!)
Aan de andere kant: de kogel is door de kerk, de beslissing genomen. Nu kunnen we weer richting geven aan het geheel en dat is goed. Gek eigenlijk, je leeft er maanden, zo niet jaren, naar toe en dan komt het toch ineens plotseling...

Ga verder met m'n wijntje (en misschien daarna nog wel een portje  :roll:) Doe geen oog dicht vannacht.

Tot snel!
Kath

[move][size=18pt] :cheer: CONGRATULATIONS  :cheer: CONGRATULATIONS  :cheer: CONGRATULATIONS  :cheer:[/size][/move]

We kunnen eindelijk aan de champagne!  :drink:

Over je gevoelens, heel normaal, er gaat zo veel door je hoofd.  Het komt goed allemaal  :up:

Geniet ervan,
Groetjes van Susan en de rest van de Scutchies

PS.  Voor opsturen van de paspoorten zie:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=6908.0

YEEHA!! Het gaat goed met de visumuitgifte  :up:

Gefeliciteerd met jullie visum  :dance:

Oh Kath, ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt, aan de ene kant wacht een prachtig nieuw leven, maar aan de andere kant... je familie, je vrienden, je hele sociale leven.. heel dubbel allemaal....

Neem maar lekker 2 portjes en "slaap" er een nachtje over...

Liefs,
Lela

Gefeliciteerd  :up:

Eindelijk is het zover.
En dubbele gevoelens horen er bij.

Succes met het regelen van alles.

Groetjes van Jolanda  :up:

Back