YES, YES, YES!!!

Het kerstwonder is gebeurd: Eindelijk heb ik de update op onze website af gekregen!!!!
 
Dus jij bent ook 1 van de vele anonieme lezers... Iets war we nooit over hadden nagedacht, maar wij hebben dus echt geen idee hoeveel (of misschien hoe weinig) mensen er mijn berichten lezen :D
 
Hey sacha,

Vorig jaar heb ik eens om wat info over Adelaide en Perth gevraagd hier op het forum (toen waren we nog groentjes :smile: ).
Na jouw uitgebreide info ben ik jullie blog gaan bekijken en sindsdien ben ik een van jullie aanhangers ha, ha.
Geweldig om te lezen en zien hoe jullie leventje daar bevalt , dan weten we weer waar we het geploeter allemaal voor doen :lol: !



groetjes Chantal1 (vanuit de sneeuw, grrr)
 
Onze container komt morgen eindelijk aan!!! :grin:

Er was (een maand!) vertraging in Singapore. Maar morgen komen de verhuizers eindelijk onze spulletjes brengen!

Btw dag iedereen! Ik ben even een tijdje weggeweest van het forum! :wink:
 
Als nieuweling leek het er op dat ik me even voorstelde en direct de biezen nam, maar ben er weer hoor. In de tussentijd is er een geweldig iets gebeurt. Reden om te juichen, schreeuwen, de champagne open te trekken, feesten; YES!!

Van m'n 18e t/m m'n 19e (ben nu 20) heb ik in de VS gestudeerd, en nu ben ik al een tijdje bezig met een leuk project voor een bedrijf aldaar met vestigingen in New York, Londen en, jawel, Sydney. Om een lang verhaal kort te maken, mocht ik aangenomen worden aan de University of Sydney School of Medicine, of een andere Australische universiteit om medicijnen te studeren, dan word ik opgenomen in een studiefonds van dit bedrijf. Dit betekent dat ik me over de financien geen zorgen hoef te maken en ik nu vooral keihard moet gaan werken om aangenomen te worden op een universiteit in Australie.

Man, ik ben zoooo blij! Heb wel een eigen bedrijfje, maar het zou naief van mij zijn om te denken dat ik binnen 12 maanden AUD$300,000 zou verdienen. Zat me al allerlei financieringsconstructies in m'n hoofd af te spelen als hypotheken, leningen, maar nee, dat hoeft dus niet. Er valt nu dus echt een last van m'n schouder!

YES!!!!!
grin.gif
grin.gif
grin.gif
 
Zo, dat is zeker heel goed nieuws!
Kan mij voorstellen dat het een hele grote zorg minder is!
Gefeliciteerd...eneuhh nu wel die studie binnenslepen natuurlijk!
afro.gif


Groeten Steven
 
Als we dan toch bezig zijn :p

Afgelopen week was mijn Pa over uit Portugal en ik wilde toch eens met hem bespreken waar we mee bezig waren. I.p.v. de reactie die ik verwachte (zou je dat nou wel doen....) was hij enorm positief! Dat is er dus weer één minder waar ik me zorgen over hoef te maken!
 
Back
Top