Als nieuweling leek het er op dat ik me even voorstelde en direct de biezen nam, maar ben er weer hoor. In de tussentijd is er een geweldig iets gebeurt. Reden om te juichen, schreeuwen, de champagne open te trekken, feesten; YES!!
Van m'n 18e t/m m'n 19e (ben nu 20) heb ik in de VS gestudeerd, en nu ben ik al een tijdje bezig met een leuk project voor een bedrijf aldaar met vestigingen in New York, Londen en, jawel, Sydney. Om een lang verhaal kort te maken, mocht ik aangenomen worden aan de University of Sydney School of Medicine, of een andere Australische universiteit om medicijnen te studeren, dan word ik opgenomen in een studiefonds van dit bedrijf. Dit betekent dat ik me over de financien geen zorgen hoef te maken en ik nu vooral keihard moet gaan werken om aangenomen te worden op een universiteit in Australie.
Man, ik ben zoooo blij! Heb wel een eigen bedrijfje, maar het zou naief van mij zijn om te denken dat ik binnen 12 maanden AUD$300,000 zou verdienen. Zat me al allerlei financieringsconstructies in m'n hoofd af te spelen als hypotheken, leningen, maar nee, dat hoeft dus niet. Er valt nu dus echt een last van m'n schouder!
YES!!!!!