YES!!!!!

Silvia

XPdite Hero
Afgelopen vrijdag kwam ik thuis van het werk en er lag een brief in de bus die me liet weten dat er een pakje lag te wachten op het postkantoor. Ik was al maanden aan het wachten op de uitslag van mijn visa aanvraag en dat pakje kon mij aantwoord geven. Gelukkig was het postkantoor open afgelopen zaterdag en de eerste woorden waren Congratulations!!! Mijn aanvraag is afgerond en ik mag blijven :D
Ik moet nu alleen uitzoeken hoe ik twee paspoorts kan houden.
 
Yahoo! Congratulations! Wat fijn zeg! Duurt dus echt erg lang voordat je een Aussie bent ! Die weg heb ik dus nog te gaan !!! :?
 
Zeker weten een fijn gevoel :D

En hiermee ben ik nog steed niet een Aussie Aussielover, dat zal ik ook nooit worden. Ik wil graag twee nationaliteiten hebben.
 
Silvia said:
Zeker weten een fijn gevoel :D

En hiermee ben ik nog steed niet een Aussie Aussielover, dat zal ik ook nooit worden. Ik wil graag twee nationaliteiten hebben.

50 % Aussie 50 % Dutch is toch niet gek ?!

Ik ga echt helemaal uit mijn dak: David stapt vandaag op het vliegtuig naar Perth ! Gaat drie dagen meedoen aan de Nationale Dragon Boat Paddling Regatta. Dan vliegt hij door naar Capetown, South Africa, om mee te gaan doen aan de internationale Regatta aldaar. En dan vliegt hij dus door naar Rotjeknor !! Yahoo!
 
Back
Top