You know you're Australian when...

  :up:  :up: :evil:  :up:  :up:
Echt goeie lijstjes :)


maar.....probeer maar eens aan een Australier uit te leggen wat het verschil is tussen een Nederlander en een Vlaming ZUCHT  :lol:

en dat Zweden geen deel uitmaakt van Nederland....oh they're just so much alike, blond and tall and all...  :cool:

LOL
 
Zeg gewoon dat een aussie dan hetzelfde is als een kiwi  :evil:  dan snappen ze 'm denk ik wel  :lol:
 
[quote author=The Jolly Jumbucks link=topic=10320.msg145423#msg145423 date=1250718053]
Echt humor zeg! Maar ik mis nog 1 belangrijk aspect van onze cultuur: het KLAGEN!
[/quote]

ja daar dacht ik meteen ook aan, als je No Worries kunt zeggen en het ook meent en praktizeerd ben je goed in de richting om een aussie te zijn

het geklaag valt me ook heel erg op als ik fora lees en reacties in Nederlandse kranten.
 
[quote author=Eerainuh link=topic=10320.msg145441#msg145441 date=1250739681]
[quote author=Maluka link=topic=10320.msg145434#msg145434 date=1250736015]
Oh nee hoor...haal eruit wat je eruit wilt halen...

Je gaf alleen aan dat je het raar vond dat de schrijver niet weet dat we 'Nederlander' zijn en niet 'Hollander'.

In principe is elke Hollander een Nederlander, maar niet elke Nederlander een Hollander. Net als dat alle tulpen bloemen zijn, maar niet alle bloemen tulpen.

Ik zie overigens wel vaker dingen door schrijvers geschreven worden die niet kloppen. Goed voorbeeld is het door elkaar halen van bepaalde streken in Nederland (Twente, Achterhoek bijv.) of aangeven dat het levenloze lichaam van iemand is gevonden. Dat klopt nl. ook niet :D
[/quote]

ah!!!!

dan ben jij diegene die mailt met Robijntje!!!

We zijn  inmiddels officiel  zus, :lol: vinden wij.

xx



Ha ja, en 'dodelijke slachtoffers' is er ook zo eentje.

Ja, ik had wel gelezen dat hij 'Hollander of Nederlander' schreef, maar hij hanteert verder de term 'Hollanders' voor alle Nederlanders. Ach ja, ik ben nou eenmaal een Truus de Mier wanneer het taal betreft en ik val graag over dat soort dingen ;-).


[/quote]
 
[quote author=Eerainuh link=topic=10320.msg148744#msg148744 date=1256619033]
Ha, je bedoelt dat ik de spelling checker ben? :-D


[/quote]

jaaaa
 
Back
Top