Ze staan te springen om accountants in Brisbane!!!!

Veer

XPdite Sponsor
Zijn er mensen die op dit moment in Brisbane wonen of binnenkort naar Brisbane verhuizen en op zoek zijn naar een baan als accountant? Er is een groot tekort hier....

Groetjes
 
Als ze het visum ook sponseren zijn wij zeker geinterresseerd!!!
Anders duurt het nog een klein jaar voordat we alles rond hebben, hoewel dan het tekort nog niet weg zal zijn :-D

Groetjes Wilbert en Margo
 
Dit hoorde ik ook van mijn buurman die accountant is. Men is niet alleen op zoek naar full timers, maar ook naar part-timers!

Ik weet niet hoe het zit met sponsoring.
 
hoi,
Ook ik ben geinteresseerd als het om een sponsor gaat. Of als alternatief: een parttime baan op een studentenvisum want ik moet nog een aantal vakken volgen om een volwaardig australisch accountant te worden. Kan vanuit Nederland, maar waarom niet vast in Australie?

Joep, bij wat voor soort organisatie werkt je buurman?

Lucy
 
Hallo Joep,

Heeft je buurman ook nog behoefte aan bijna-accountants? Ik wil m'n SPD opleiding aanvullen met een tweetal Australian tax-vakken en dan zou (als het goed is) m'n opleiding voldoen voor accountant. En dan natuurlijk nog een baan vinden..................
 
hoi Joep,

Was het gezellig? Wat zei je buurman over bijna-accountants? Ik ben er ook zo een, heb ook SPD gedaan en wil een aantal vakken bij gaan volgen om een AU accountant te worden.
Is sponsoring oid mogelijk? Of is het dan toch een vereiste om eerst geaccr. te zijn door CPAA?

groetjes, Lucy
 
Back
Top