Zijn er meisjes/jongens van 13 tot 15 jaar die eens willen chatten?

Hallo,


Mijn twee dochters van 13 en 14 jaar zouden het leuk vinden om met andere kinderen te spreken/chatten/skypen van ongeveer dezelfde leeftijd over hoe zij de emigratie beleefd hebben en hoe ze het nu vinden in Australië.

Wij zouden volgend jaar naar Australie komen.

Alvast erg bedankt
Sofie
 
Hoi Sofie,

Wij hebben twee jongens van 15 en 13, en zijn zes jaar geleden naar Australie verhuisd.
Weet niet of je dochters liever met meiden praten, ik zal de jongens polsen, of ze hun verhaal willen vertellen over Skype?
Hartelijke groet,
Marja
 
Hoi Sofie,

Wij hebben twee jongens van 15 en 13, en zijn zes jaar geleden naar Australie verhuisd.
Weet niet of je dochters liever met meiden praten, ik zal de jongens polsen, of ze hun verhaal willen vertellen over Skype?
Hartelijke groet,
Marja
Hoi Sofie,

Wij hebben twee jongens van 15 en 13, en zijn zes jaar geleden naar Australie verhuisd.
Weet niet of je dochters liever met meiden praten, ik zal de jongens polsen, of ze hun verhaal willen vertellen over Skype?
Hartelijke groet,
Marja


Hallo Marja,

Ja hoor dat zou heel leuk zijn.
Waar ergens in Australie wonen jullie?

Grts
Sofie
 
Hoi hoi! Wij hebbpen 2 dochters van 14 en 16. Ze waren 11 en 13 toen wij 2,5 jaar geleden naar Australie gingen.
Onze jongste zou het wel leuk vinden om te chatten. Ze is wat makkelijker met schrijven dan echt vertellen.
Laat maar weten of jullie meiden in contact willen komen en of ze het liefste mailen of skypen, dan stuur ik je een pm-tje. No problem, happy to help:)
 
Hoi hoi! Wij hebbpen 2 dochters van 14 en 16. Ze waren 11 en 13 toen wij 2,5 jaar geleden naar Australie gingen.
Onze jongste zou het wel leuk vinden om te chatten. Ze is wat makkelijker met schrijven dan echt vertellen.
Laat maar weten of jullie meiden in contact willen komen en of ze het liefste mailen of skypen, dan stuur ik je een pm-tje. No problem, happy to help:)
Hoi hoi! Wij hebbpen 2 dochters van 14 en 16. Ze waren 11 en 13 toen wij 2,5 jaar geleden naar Australie gingen.
Onze jongste zou het wel leuk vinden om te chatten. Ze is wat makkelijker met schrijven dan echt vertellen.
Laat maar weten of jullie meiden in contact willen komen en of ze het liefste mailen of skypen, dan stuur ik je een pm-tje. No problem, happy to help:)

Hallo,

Ja hoor zou heel leuk zijn voor hun, ze willen eens weten hoe andere kinderen het ervaren hebben, denk het liefste eerst via facebook of chat (skype) grts
 


OFX
Back
Top