Zijn er mensen dingen tegegekomen na aankomst die zijn tegengevallen?

Ik mis vooral de terrasjes in de stad. Wat ik ook erg lachwekkend vind is de " bar -area" bij veel festivals. Vooral maar niet met een biertje vrij over het terrein rondlopen  :?.

Verder vind ik de relaxtheid hier een tweesnijdig mes. Aan de ene kant vind ik het heerlijk dat hier alles wat minder opgefokt en snel is, maar aan de andere kant moet je er rekening mee houden dat niemand (huisbazen bijv.) zich aan een afspraak houd, en dat je er constant achteraan moet bellen. Maarja, dat weet je ook na een paar keer, en dan hou je er rekening mee. Dan vind ik het voordeel misschien toch groter dan het nadeel.

Oja, afterthought! Wat ik te erg vind is channel 7' s Today-tonight!! Topics zoals: "See how Ozzies are discriminated by Australian employers, only foreigners are allowed to apply!!" of "See how Ozzies are disriminated in other countries when on vacation"  Of iets in die strekking.

Echt te zot.

Ik heb zelf trouwens nog geen negatieve Ozzies gezien, meestal erg vriendelijk en erg geinteresseerd (bijna nieuwsgierig)in alles.
 
Back
Top