Annemiek
XPdite Sponsor
Morgen vertrekken we voor een weekje naar Turkije. Lekker een week duiken en genieten van het mooie weer. Het is nog steeds rond de 30 graden waar wij naartoe gaan en ik kan niet wachten! Nog 1 dag werken en dan vanavond en morgenochtend de spullen inpakken
Ik kan zo slecht tegen de winter... Je krijgt hier vaak te horen dat we de laatste jaren geen winter meer gehad hebben in NL, maar ik vind het koud genoeg! Het enige wat ik wel leuk vind is het knusse. 's avonds op de bank en het dan gezellig maken met kaarsjes enz. De herfst heeft ook wel wat moois met al die mooie kleuren, maar dan alleen als het een mooie dag is Heb een hekel aan die hersftregen en wind!
En dan te bedenken dat ik (hopelijk) volgend jaar jarig ben in het voorjaar!
Ik kan zo slecht tegen de winter... Je krijgt hier vaak te horen dat we de laatste jaren geen winter meer gehad hebben in NL, maar ik vind het koud genoeg! Het enige wat ik wel leuk vind is het knusse. 's avonds op de bank en het dan gezellig maken met kaarsjes enz. De herfst heeft ook wel wat moois met al die mooie kleuren, maar dan alleen als het een mooie dag is Heb een hekel aan die hersftregen en wind!
En dan te bedenken dat ik (hopelijk) volgend jaar jarig ben in het voorjaar!