Zijn jullie het Nederlandse (en Belgische) weer ook zo zat?

Morgen vertrekken we voor een weekje naar Turkije. Lekker een week duiken en genieten van het mooie weer. Het is nog steeds rond de 30 graden waar wij naartoe gaan en ik kan niet wachten! Nog 1 dag werken en dan vanavond en morgenochtend de spullen inpakken :)

Ik kan zo slecht tegen de winter... Je krijgt hier vaak te horen dat we de laatste jaren geen winter meer gehad hebben in NL, maar ik vind het koud genoeg! Het enige wat ik wel leuk vind is het knusse. 's avonds op de bank en het dan gezellig maken met kaarsjes enz. De herfst heeft ook wel wat moois met al die mooie kleuren, maar dan alleen als het een mooie dag is ;) Heb een hekel aan die hersftregen en wind!

En dan te bedenken dat ik (hopelijk) volgend jaar jarig ben in het voorjaar! :)
 
Wat een Nederlanders zijn jullie toch allemaal  :p :grin:. Alleen maar klagen over het weer :lol:. Laat je leven en humeur er toch niet zo door beïnvloeden! Take it as it is! :up:
 
[quote author=tinusv link=topic=7546.msg99778#msg99778 date=1190377751]
Wat een Nederlanders zijn jullie toch allemaal  :p :grin:. Alleen maar klagen over het weer :lol:. Laat je leven en humeur er toch niet zo door beïnvloeden! Take it as it is! :up:
[/quote]

Geloof me... die herfstdip, die ik standaard elk jaar krijg, vraag ik niet ergens aan omdat ik het zo leuk vind ;) Heb het zelf ook liever niet...
 
[quote author=tinusv link=topic=7546.msg99778#msg99778 date=1190377751]
Wat een Nederlanders zijn jullie toch allemaal  :p :grin:. Alleen maar klagen over het weer :lol:. Laat je leven en humeur er toch niet zo door beïnvloeden! Take it as it is! :up:
[/quote]

Hm...Zat jij niet in Brisbane? Dan zou ik er ook zo over denken, hahaha  :grin:
 
Laat je leven en humeur er toch niet zo door beïnvloeden! Take it as it is! 
Gelukkig doe ik dit ook niet maar het is toch een mooie reden om nog even snel een steden tripje te doen. Voor je het weet zit je in Australie en dan maak ik ze niet meer zo snel binnen Europa.
 
Hmmm, we zitten sinds mei in Perth en ik moet zeggen ik heb hier toch al serieus wat regen en wind heb zien passeren. Het is toch niet zo dat je hier de hele winter ook lekker buiten kunt lopen. Wij dachten dat het hier ook droger zou zijn met altijd heerlijke temperaturen, maarja de zomer moet nog beginnen.
 
Och, het is pas 2 dagen lente hier (Perth), toch? No worries ;-) ;-)  Al die regen is goed om extra water restrictions te voorkomen zullen we maar zeggen...
 
[quote author=bart $ nancy link=topic=7546.msg99850#msg99850 date=1190471667]
Wij dachten dat het hier ook droger zou zijn met altijd heerlijke temperaturen, maarja de zomer moet nog beginnen.
[/quote]

Hier ook nog hoor  :wink:
 
Back
Top