zo snel kan het gaan

vlasjes

New Member
Jippie, ben helemaal blij. Ik heb een baan.

Na 2 weken geleden besloten te hebben, dat ik toch graag wil werken, is het me gelukt. we zitten hier nu 4 maanden maar ik begon me toch wel een beetje eenzaam en nutteloos te voelen ze de hele dag thuis. dus ik besloot toch maar om een baantje te gaan zoeken. na heel veel zoeken op internet en best veel gesolliciteerd te hebben, werd ik vanmiddag gebeld. ik kon langskomen voor een gesprek. nou zo gezegd zo gedaan. om 2 uur was ik daar en om kwart over 2 had ik de baan. ik ga werken op het winkelcentrum in frankston bij de donut king. lijkt me heel erg leuk. je werkt daar ongeveer 5 uurtjes per dag dus ideaal met de kinderen. ik kan morgen al beginnen. de eerste keer 7 uur daar staan. dat was even schrikken voor zo'n slaapkop als ik. maar ik moet nog veel leren en dat is handiger als er nog geen klanten zijn. nou ben helemaal blij en gelukkig.

Gefeliciteert Lisette!!! Ik begrijp wat je bedoelt met alleen "maar" thuis zitten.  Leuk om weer lekker onder de mensen te zijn.  Succes met alles en met het om  uur er zijn.

Wat leuk! :D

Wat zul jij lekker kletsen de hele dag, haha.. ;) Vloeiend Australisch als ik aankom in Melbourne. Echt leuk voor je! Enneh; Arjon niet teveel donuts voeren he? :p

[quote author=jolanda b link=topic=8700.msg115356#msg115356 date=1207302226]
Gefeliciteerd !!
Laat even weten hoe het gegaan is.

Groetjes Jolanda :up:
[/quote]

Gefeliciteerd met je baan! Ik heb ook de plannen om eerst thuis te blijven tot het goed gaat met de kinderen (op school), maar ik ben bang dat het bij mij ook zo zal gaan. Het lijkt heerlijk even niet werken, maar het moet ook bij even blijven, denk ik.

Groetjes Sigrid

hi, gefeliciteerd met je baan.  :up:
Te gek hoor. Thuis zitten is ook niet alles, ja leuk voor eeen paar weken.

Veel plezier en niet stiekem van de donuts snoepen he  :lol:

Groetjes,
Moon

Heeey Lisette

Super zeg!

Ik kan het mij helemaal voorstellen dat je op een gegeven moment idd ook wat "nuttigs" wil doen, en zoiets is natuurlijk hartstikke leuk.......lekker onder de mensen en ook nog eens onder schootijd. Alleen zouden die donuts een probleen vormen........yummie! Maar vaak is het ook wel weer zo dat het heel snel gaat vervelen als het voor het oprapen ligt (toch????)

Veel plezier

Liefs Mariette

Hoi Lisette,

Gefeliciteerd met je baan.  :up:
Ik hoop dat je vandaag een leuke eerste werkdag hebt gehad.

Groet Gerrit

Hoi,

Ik lees net dat je een baan hebt gevonden. Hardstikke leuk voor je. Gefeliciteerd!!

Ilse

zo vandaag mijn eerste werkdag gehad. slecht geslapen toch wat zenuwen denk ik. dus om hafl 5 was ik klaarwakker. maar kwam goed uit want om 10 voor half 7 ging mijn trein. de hele ochtend koffie gemaakt. jeetje dat viel nog even tegen zeg. ik dacht je drukt op een knop en klaar is de koffie, maar nee. koffie viel wel mee. maar je moet er dus melk bij koken en dat erbij doen, maar mag niet teveel schuim zijn, niet te weinig creme-gedeelte. pfff. en dan ijsjes maken. softijs. viel ook nog wel tegen. moet je een mooie tuit maken. maar ach ze waren enthousiast zeiden dat het goed ging. maar lisette is een beetje perfectionistisch; wil alles gelijk goed doen. nou volgende week maandag en donderdag mag ik nog proberen en vrijdag moet ik zelf klanten helpen. brrr hoop dat ze veel black koffie bestellen dat kan ik nog wel.

Onze locale "Community College" geeft al jaren een cursus voor het maken van koffie-in-koppen (barista). Misschien een idee.??? Er schint zelfs een "erkende" opeiding voor te zijn. (accredited)

Ja.. in Australie is dat echt big business, koffie! Barista's inderdaad. Heb zelf ook nog een koffiecursus gedaan in Melbourne. :) Alleen werkte we dan met "pistolen" en vers gemalen koffie.

[quote author=-+henk+- link=topic=8700.msg115445#msg115445 date=1207384134]
Onze locale "Community College" geeft al jaren een cursus voor het maken van koffie-in-koppen (barista). Misschien een idee.??? Er schint zelfs een "erkende" opeiding voor te zijn. (accredited)
[/quote]

Joh, echt? Ik dacht ook gewoon even kopje er onder en klaar. Hm...

Komt vast goed Lisette, klinkt in ieder geval als een leuke job  :up:

Back