Zoekmachine

Er is nog niets veranderd aangezien de nieuwe versie van het forum is nog niet vrijgegeven. Zodra dat het geval is zal ik het forum upgraden en de zoekfunctie testen. Mocht blijken dat deze dan nog steeds niet voldoet dan zal ik Sphinx installeren. De enige reden dat ik niet direct Sphinx installeer is dat dit de server meer zal belasten.
 
Er is nog niets veranderd aangezien de nieuwe versie van het forum is nog niet vrijgegeven. Zodra dat het geval is zal ik het forum upgraden en de zoekfunctie testen. Mocht blijken dat deze dan nog steeds niet voldoet dan zal ik Sphinx installeren. De enige reden dat ik niet direct Sphinx installeer is dat dit de server meer zal belasten.

Oh oh, toch niet weer een nieuw opzet van het forum he...?
 
Nee hoor, het forum blijft precies hetzelfde als nu en zal niet snel veranderen. Het veranderen van forumsoftware een paar maanden geleden was uit noodzaak geboren. De ontwikkeling van de oude software was het laatste jaar al erg traag en ligt momenteel vrijwel helemaal stil.

Uiteraard zal ik wel regelmatig nieuwe updates voor de huidige software installeren waarin fouten zijn gecorrigeerd en soms ook nieuwe features worden geintroduceerd. In de volgende versie zou de zoekmachine aangepast moeten zijn. Mocht dat niet voldoende resultaat opleveren dan ga ik naar Sphinx kijken.
 
Pfhieuw das een opluchting.

While your at it, ik mis nog een smilie die het zweet van z'n hoofd veegt :lol: :wink:
 
Bedoel je zoiets?
phew.gif
 
Back
Top