zomer

Als je in wilt schrijven met 36 man in een Road-train, krijg je denk ik ruzie
met jouw man en met 36 vrouwen :-D
 
hee- ik hoop dat je zaalt JE  groot genoeg is. Hoeveel zaten er ook alweer op het forum??? :-D
 
:-D :-D

Nou het is op het terras van het Blauwe Theehuis, ergens in het midden van het Vondelpark en iedereen is welkom! Mijn ouders zien er al heel erg naar uit om met jullie allemaal kennis te maken!

Vraag me af of je de bus ergens kan parkeren in de buurt, dus ik raad jullie aan om gewoon met het openbaar vervoer te komen. Trams 2 en 5 stoppen zo ongeveer voor de ingang, vlakbij Max Euweplein, als ik het me goed herinner.

Effe voor de duidelijkheid, het is op zijn Australisch, vanzelfsprekend, dus BYO!

Tot dan allemaal! Ik ben herkenbaar aan mijn klompen!

x Annemiek
 
Lijkt me coool! We hebben dat weekend gereserveerd om de katten weg te brengen naar Delft, dus zijn dan toch al in de buurt ;)
Heb ik meteen een goeie afleiding, want de katjes blijven dan in Delft.... Ik wil er nog niet helemaal aan, maar het gebeurt toch ;)
 
Om maar weer even On Topic door te gaan ;)

Deze hele week al superweer! Vorige week begon de "ellende" :) Voor Nederlandse begrippen is de het hele week al tropisch. En wat is het leven toch slecht voor deze ambetaar....  De hele week al op de fiets door apeldoorn om alle gebouwen, hoger dan 6 verdiepingen, op de foto te zetten voor een rapport over de Veluwe en de hoogbouw in Apeldoorn.  :)  Laat mij maar lekker rondfietsen in de baas z'n tijd ;)
 
Uhu!! :)  Gisteren geen foto's kunnen maken, omdat alle dienstfietsen al foetsie waren door het mooie weer. Vandaag wat meer wolken, maar dat kan de pret niet drukken. Stond nog steeds zwetend in de lift vanochtend ;)
Nou.....  voor vandaag... dagdoei! Ik ga weer fietsen en plaatjes schieten.

Oh jaa... dit weekend weer eens naar de zeilboot van m'n ouders... Lekker zwemmen in zout water!!
Wat heb ik het toch slecht :)
 
Zomer,zomer,zomer,hmmmm zit ik me toch effe wat af tevragen. Bij ons op de werkvloer was het de afgelopen week rond de 32 graden,ik mag toch aan nemen dat ze op bedrijven in een land als Australie toch wel airco,s hebben, anders moet ik misschien maar Canada overwegen :-D.
 
32 graden :-o Wij hebben airco :p Wel een flinke klap als je buiten komt jeetje wat was het hot in de auto. Maar ik denk dat je er in Aus minder last van heb omdat het niet zo godver vochtig is, Bha wat een vies weer. Of je moet zo gek zijn om naar brisbane te gaan daar is het ook zo tropisch vochtig warm  :|
 
32 Graden? Bij ons in Adelaide is het regelmatig boven de 40 graden in de zomer. En nog vrij veel huizen hebben geen airco. Dat is pas heet.
 
[quote author=sophia link=topic=1852.msg19144#msg19144 date=1119655362]
32 Graden? Bij ons in Adelaide is het regelmatig boven de 40 graden in de zomer. En nog vrij veel huizen hebben geen airco. Dat is pas heet.
[/quote]Die 32 graden is opzich wel te doen maar niet als je in een produktie ruimte staat waar je lichamelijk zware arbeid moet verrichten!
 
Absolutely! Lang leve de Airco! The reverse cycle wel te verstaan :up: Hij staat namelijk op een graad of 25  :happysun: nu....aangezien het deze week behoorlijk koud is.

Groetjes vanuit sunny Queensland!
Syl
 
Back
Top