zonder permanent visa, maar met kinderen naar Australië

Hoi Inge en anderen,

Ook wij willen met onze 2 kinderen (5 jr en bijna 2) naar Australie, maar hebben ook niet de gevraagde beroepen! Ik heb dus geen tips voor je, ben ook nog van alles aan het uitzoeken, maar lees graag mee hoe het met jullie gaat. Het is goed om te zien dat er nog meer mensen zijn die dit proberen, zonder skilled occupation.

Wie weet er trouwens een goede, betrouwbare agent in Nederland? Ik denk dat wij er ook niet meer uitkomen.

groetjes,
Kiki
 
[quote author=Kiki25 link=topic=6048.msg77297#msg77297 date=1166533649]
Hoi Inge en anderen,

Ook wij willen met onze 2 kinderen (5 jr en bijna 2) naar Australie, maar hebben ook niet de gevraagde beroepen! Ik heb dus geen tips voor je, ben ook nog van alles aan het uitzoeken, maar lees graag mee hoe het met jullie gaat. Het is goed om te zien dat er nog meer mensen zijn die dit proberen, zonder skilled occupation.

Wie weet er trouwens een goede, betrouwbare agent in Nederland? Ik denk dat wij er ook niet meer uitkomen.

groetjes,
Kiki
[/quote]

Hoi Kiki,

Wij zijn meer te weten gekomen via Move2Australia. Vriendelijke man en heel direct. Momenteel wacht ik op een mailtje van hem ivm een voorstel van ons.
Wij komen in geen geval in aanmerking om tijdelijk (langere termijn) naar oZ te geraken.
Nu willen wij er echt voor gaan. We hebben nog even tijd, qua leeftijd. We zijn momenteel bezig te onderzoeken welke bijscholing en werkervaring we nog kunnen opbouwen. Je moet er echt wel wat voor over hebben, indien je wil gaan.
Hopelijk lukt het voor jou ook.

Groetjes,
Inge
 
Back
Top