Zuidelijke regio toch veiliger dan de noordelijker?

Tommy_k

XPdite Sponsor
http://www.nu.nl/binnenland/2899870/in-australie-mishandelde-nederlander-in-levensgevaar.html

In Australië mishandelde Nederlander in levensgevaar

ADELAIDE - Een 39-jarige Nederlander is in het Zuid-Australische Gawler, een voorstad van Adelaide, in elkaar geslagen en verkeert daardoor in levensgevaar.

m1ezs37a618s.jpg
Foto: AFP
Het station 9NEWS in Adelaide berichtte maandag dat de man die in Australië een werkvergunning heeft, zaterdag op een parkeerplaats van een café vechtersbazen tot kalmte probeerde te brengen. Hij werd vervolgens zelf het slachtoffer van agressie.
De Wereldomroep meldt dat het om Henk Oosterom gaat die sinds acht weken tijdelijk in Australië voor kassenbouwer Van der Hoeven werkt.
Zijn toestand is zeer kritiek en zijn familie - zijn vrouw met wie hij een 1-jarig zoontje heeft en zijn moeder - is volgens Australische media onderweg naar het Royal Adelaide Hospital.
Drie jongemannen in de leeftijd van 17 tot 21 jaar zijn aangehouden. Twee van hen worden maandag voorgeleid.
 
Afschuwelijk, maar zulke dingen gebeuren overal helaas :( . Of weet iemand een land vol met alleen maar brave en vredelievende burgers :):p
 
Mmh, lees nu net dat degene overleden is. Mocht Henk een bekende zijn van iemand hier dan sterkte.
 
Mmh, lees nu net dat degene overleden is. Mocht Henk een bekende zijn van iemand hier dan sterkte.

Ik las het bericht net ook. In- en intriest!
Is Henk een bekende van één van ons XP-diters, dan van ons uit ook sterkte toegewenst.
 
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is (OK ik weet het een aanname maar cafe, Australia en jongelui, ik verbindt even de dots...)

Godspeed Henk...
 
Doet me terugdenken aan een incident in NL.
Is ook een liedje over geschreven:


Van harte opgedragen aan de familie...
 
Back
Top