Zwangerschap en emigratie

Hoi Dijnnas,

Ik zie dat je aardig wat reacties hebt gehad op je vraag. Ik Hoop dat je er wat mee opgeschoten bent.
En heb je de vraag ook gesteld bij move2australia??

Gr. Ingrid

Hoi Dijnnas,

Jij bent ook veel online op xpdite. Maar je krijgt wel heel veel uit eenlopende antwoorden. Heb je al eens gezocht bij search??

Gr. Ingrid

Ja inderdaad Ingrid, het was mijn thuiswerkdagje vandaag en dan staat XPdite op de achtergrond aan. SSSSttttttt  :wink:

Ik had de search al wel gebruikt, maar zal het nog eens doen, wie weet vindt ik dan meer. Thnx.

En we zijn een jaartje verder en inmiddels zwanger  :cool: en zit nog met de volgende vraag:
De visumaanvraag is stopgezet tot na de bevalling en wordt daarna weer opgepakt. Aangezien de wachttijden wel erg lang zijn en wij tegen die tijd vast nog niet aan de beurt zijn, vroeg ik me af of we nu een extra half jaar vertraging oplopen, of dat de aanvraag op de plek blijft liggen en gewoon weer meegaat in de stroom op volgoorde van inzending.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Hey Ingrid,

Dank je :) Ja, heb ik gedaan toen we het meldde, maar geen reactie gekregen. Vandaar dat ik het hier even neerleg. Wij zijn vast niet de eerste die in deze 'situatie' zitten.

Groetjes, Dijnnas

Hoi Dijnnas

Een antwoord op jouw vraag heb ik helaas niet.............onze jongste is inmiddels net 10 geworden  :smile:

Maar een felicitatie is wel op z'n plaats. DUS:

:congrats:

Geniet er maar lekker van!

Groetjes Mariette

Hey Dijnnas...wat lees ik nu?

Zie ik ineens weer een oud topic in mijn ongelezen berichten voorbijkomen...even bijlezen dan maar...

Lees ik dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd meid...

(dus niet alleen Australische grond is vruchtbare grond :D )

Beste Dijnnas,

Wij hebben deze vraag van jou kennelijk over het hoofd gezien en ik heb jou hier al een emailantwoord over gestuurd. Als je geen antwoord van ons krijgt (wat nu voor de eerste keer is gebeurd) dan kun je het ons (zoals je ook weet) gerust nog een keer vragen hoor.

Voor alle anderen die dit lezen: In dit geval is de visumaanvraag niet stopgezet en blijft hij gewoon meedraaien in de normale stroom van visumaanvragen. De bevalling vindt nl. plaats ruim voordat DIAC de visumaanvraag in behandeling zal gaan nemen. Er wordt dus geen extra vertraging opgelopen.

De enige reden dat extra vertraging kan worden opgelopen is als de geboortedatum van de baby ligt ná de datum waarop de DIAC de visumaanvraag in behandeling zou nemen, omdat DIAC in dat geval wacht met het in behandeling nemen van de visumaanvraag tot na de geboorte van de baby.

Met vriendelijke groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide

Ik zag / zie er geen kwaad in de vraag hier ook even neer te leggen, vandaar.

Bedankt Marjet en Maluka, een bijzondere ervaring. Maar heb ik wat gemist? Vruchtbare grond in Australie? Wat wil je daar mee zeggen?

Nee, denk niet dat we al mogen juichen, Annemiek is niet zwanger.... of toch wel??????

Maar de australische grond is inderdaad zeer vruchtbaar. Ik ben van 2 vakanties in Australie zwanger terug gekomen. Heb dus ook de laatste vakantie de hele tijd met mijn benen over elkaar gezeten om een derde te voorkomen ivm het emigratietraject waar we toen al in zaten.

Back