Zwartboek in bioscoop in Perth

brainysmurf

New Member
Vanaf 5 juli komt Zwartboek van Paul Verhoeven naar Perth. Ik denk Paradiso in Northbridge. Ik had deze film in Nederland nog niet gezien. Het zou leuk zijn als we er met een groep naar toegaan. Eventueel vooraf of achteraf eten in een restaurantje in Northbridge.

Wie heeft interesse om mee te gaan?

Marco

ja ik!!!! heb hem al gezien is een van de betere nederlandse films die ik gezien heb. Maar ik ga niet mee Peth is een beetje ver weg. Zou je me willen laten weten of hij nederlands is gesproken of in het engels?

Gr Pat

Hm. Ik ben duidelijk al een tijd weg uit NL. Waar gaat de film over?
Alsie ondertiteld is (en niet ge'dubd'), gaat ega niet mee, maar mij lijkt het wel interessant.

Ineke

Ineke,
Kijk eens hier:

http://www.imdb.com/title/tt0389557/

Echt goeie film hoor, je ega zal wat missen :smile:

Groetjes Lin

Thanks voor de link, Lin!
Ziet er goed uit, en ik denk dat dat blote been de ega misschien overhaalt !! :grin: :grin:

Cheers,
Ineke

Zit nog wel wat meer in dan een bloot been. Echt een 'in NL zijn we helemaaaal niet preuts' film. Vond het wel een goede film, maar dat had van mij wel iets minder gemogen.

Het is bijna zaterdag. Zwartboek wordt vertoont om 10.30am, 1.10, 3.50, 6.30, 9.10pm in Paradiso in Northbridge.

Ik denk dat ik naar de sessie van 6:30pm uur ga. Tenzij er animo is voor een groepsuitje om 9:10pm....

Hij draait ook in Brisbane! Palace Centro Cinemas 39 James St Fortitude Valley: 10am  2pm  6.15pm  9.15pm Wie gaat er mee dit weekend??

[size=13pt]:shout: komt allen! Een Nederlandse film in Perth. :up:[/size]

[size=15pt]Zwartboek (black book) [/size]
[size=13pt]Zondag 6:15pm
Paradiso, Northbrigde[/size]

verzamelen bij de zitbank voor de verkoopbalie.​

PM jufrebekka voor een gathering in Brisbane :lol:​

Ik heb de film gisteravond gezien.

Vond hem erg goed.
Ik zou wel een zakdoekje meenemen. Was wel even slikken om Nederland zo groot op het scherm te zien.

Ohw, ohw, ohw, ik stelde Zondag voor, en ik kan niet!!! :oops:
Heb mijn (Ozzie) wederhelft weten over te halen om de film met me te zien, en hij is niet in Perth op zondag... Helaas Pindakaas!  :cry:

Kijk er wel naar uit om NL op een groot scherm te zien. Zal inderdaad zakdoekjes meenemen, want ik moet al traantjes wegpinken als ik Nederland op de idiot box zie!

Ivette en Brainysmurf: veel plezier!

Groets,
Inacar

Back