Latest activity

• afterbang
    afterbang reacted to Wilsil's post in the thread Citizenship with Like Like.
    Gefeliciteerd. Ik moet me weer even gaan inlezen hoe het gaat om Australier te worden. Jep, na 18 jaar in Australie te wonen ben ik nog...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    Er zullen genoeg blaadjes van de bomen komen om de billen mee te vegen gok ik ;)
  • afterbang
    afterbang reacted to dave broekhuizen's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Like Like.
    Ben benieuwd wat het gaat brengen. Als Zeeuw wel wat storm gewend, maar in een stenen boerderij met grote populieren om de wind te...
  • afterbang
    afterbang reacted to SteveSW's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Like Like.
    voor een keer hoeven 'wij' (FNQ) niet te watchen. Niet zo gunstig lijkt me ook dat ze daar bij jou nu niet geneigd zijn echt cycloon...
  • Wilsil
    Wilsil replied to the thread Citizenship.
    Gefeliciteerd. Ik moet me weer even gaan inlezen hoe het gaat om Australier te worden. Jep, na 18 jaar in Australie te wonen ben ik nog...
  • Wilsil
    Wilsil reacted to afterbang's post in the thread Citizenship with Like Like.
    Weer een ceremony achter de rug! Heel anders dan in Noosa (klein en knus) nu groots en massaal in Brisbane City Hall. Maar dan wel met...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    En plots zijn we allemaal Cyclone Watchers geworden hier! Zo maar eens gaan beginnen met de voorbereidingen. Tuin meubels naar binnen...
    • Screenshot 2025-03-03 at 09.23.52.png
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Citizenship.
    Wie de Minister of HA is…. Nee volgens mij niet hoor. De vragen zijn allemaal erg ‘hoog over’.
  • afterbang
    afterbang reacted to FOL's post in the thread Citizenship with Like Like.
    Was dat ook een vraag bij de test? #FolFailed Teerd overigens
  • FOL
    FOL replied to the thread Citizenship.
    Was dat ook een vraag bij de test? #FolFailed Teerd overigens
  • FOL
    FOL reacted to afterbang's post in the thread Citizenship with Like Like.
    Weer een ceremony achter de rug! Heel anders dan in Noosa (klein en knus) nu groots en massaal in Brisbane City Hall. Maar dan wel met...
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Citizenship with Love Love.
    Yowza. Dat is nog eens een letterlijke binnenkomer :). (Melbourne, you suck big arse). Gefeliciteerd, Nataschja & Mick.
  • afterbang
    • tempImageC3rbG1.jpg
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Citizenship with Like Like.
    Gij zegt het :). Soms mag u uw andere nationaliteit houden, volgens de Nederlandse wet. De IND vraagt u dan niet om afstand te doen...
  • afterbang
    In blauwe en oranje kopie/plak acties van de IND.NL pagina's. In zwart, mijn eigen schrift. Manieren om Nederlander te worden Er zijn 3...
Back