Latest activity

• Ang
    Hoi beste mensen wellicht niet onder het juiste kopje maar wist even niet waar dit anders te plaatsen :-) Ik heb samen met mijn NL man...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Tips voor TV-series.
    Dit start vanavond op ABC. We zijn 1x een paar weken in de Kimberley geweest, en het is zeker een bijzondere plek! Benieuwd naar de...
  • afterbang
    Heb het eerste seizoen gekeken. (Tassie) Was wel OK ja. Vooral om een paar van die Alpha males gelijk te zien afvallen 😂 Latere...
  • FOL
    FOL reacted to afterbang's post in the thread Elections 2025: How to's etc. with Like Like.
    Een enlightened dictator zou soms wel goed zijn ja 😬 Zie wat China soms kan doen op het vlak van ‘revolutie’. (Voor de duidelijkheid Xi...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Elections 2025: How to's etc..
    Een enlightened dictator zou soms wel goed zijn ja 😬 Zie wat China soms kan doen op het vlak van ‘revolutie’. (Voor de duidelijkheid Xi...
  • afterbang
    afterbang reacted to FOL's post in the thread Elections 2025: How to's etc. with Like Like.
    Laat ik voorop stellen dat ik het met je eens ben. En ik zou graag meer investeringen zien, maar ik probeer het vanuit "de wereld" te...
  • FOL
    FOL reacted to afterbang's post in the thread Elections 2025: How to's etc. with Like Like.
    Natuurbehoud hoeft niet perse altijd een negative sum game te zijn denk ik? (Als ik acteren op Climate Change even onder Natuurbehoud...
  • FOL
    FOL replied to the thread Elections 2025: How to's etc..
    Laat ik voorop stellen dat ik het met je eens ben. En ik zou graag meer investeringen zien, maar ik probeer het vanuit "de wereld" te...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread YunuS' path 2 Australia.
    Dat moet lekker voelen :) Well done! En gefeliciteerd!
  • afterbang
    afterbang reacted to YunuS's post in the thread YunuS' path 2 Australia with Like Like.
    Jaja! PR is vandaag binnen gekomen! Heerlijk! Momenteel in the Gold Coast maar binnenkort ga ik weer terug naar Sydney! 😁😁😁
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Tips voor TV-series with Like Like.
    Heb Nitram (Martin spelled backwards) gezien in de bioscoop jaren geleden. Knap gedaan, omdat hij niet met name wordt genoemd en de...
  • afterbang
    Yep, het is erg.... smaakvol? gedaan. Erg goed en ja, erg heel erg ongemakkelijk. Maar een must see wat mij betreft. Het is goed om ook...
  • afterbang
    Niet een TV serie maar 2 films waar ik me op gestort heb om wat meer te leren van de Australische moderne geschiedenis: 1. Chopper...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread Elections 2025: How to's etc..
    Natuurbehoud hoeft niet perse altijd een negative sum game te zijn denk ik? (Als ik acteren op Climate Change even onder Natuurbehoud...
  • afterbang
    afterbang reacted to Red dust's post in the thread Elections 2025: How to's etc. with Love Love.
    Zaterdag voor het eerst polling assistant geweest. Van 7am to 10 pm, dus lange dag maar vond het leuke ervaring. Hele dag keurig...
Back