Latest activity

• afterbang
    afterbang reacted to A. & S.'s post in the thread LaStVaZa Sytze&Arjan with Like Like.
    Fair enough. :) Excuses voor de impertinente vraag. Interessant ook wel, een halve stap vooruit plannen. Ik ben benieuwd hoe dat...
  • afterbang
    afterbang reacted to Beebmeep's post in the thread LaStVaZa Sytze&Arjan with Like Like.
    Ik merk dat collega's en vrienden vaak informatiever zijn dan de instanties zelf. Ik ben iemand die het wel OK vind om de websites na te...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread LaStVaZa Sytze&Arjan.
    Over de grens is anywhere but Australia zeg maar. Ik heb meer ervaring in India, USA, Mexico dan in Australië. (Al zou ik liever niet...
  • afterbang
    Vraag het eens aan een AI 😉 Meelezen op Reddit in specifieke subreddits helpt soms ook om een gevoel te krijgen bij de minder absolute...
  • afterbang
    afterbang reacted to A. & S.'s post in the thread LaStVaZa Sytze&Arjan with Like Like.
    Ook dat! Zeker. :) Maar zeker ook, omdat ik vind dat het bij burgerschap hoort. En mijn integratie. Ik heb misschien wel tweehonderd...
  • afterbang
    Oh? Wat bedoel je met over de grens? Nederland? Of eerder: in het algemeen? Hoe jong zijn jullie ook al weer? 🫣 #onthinice Ik (A.)...
  • FOL
    FOL reacted to A. & S.'s post in the thread LaStVaZa Sytze&Arjan with Like Like.
    Hi al! Korte update. Niet omdat er veel nieuws is (voor mijn gevoel - A.), maar om het een beetje levend te houden. En zeker ook om...
  • afterbang
    Thanks! Ik ben nu een goed jaar thuis geweest, en eens gekeken hoe en wat ik voelde. Very early retirement of toch weer gaan werken en...
  • afterbang
    Oh! En als je vragen hebt, waarmee ik kan helpen, voel je vrij te DM'en, PM'en of gewoon een berichtje te sturen ;)
  • afterbang
    Heel graag! :) Ik volg jullie tropenleven ook met aandacht en interesse.
  • afterbang
    Update! Altijd fijn 🙏 Goed om te horen, en je weg vinden, dat is niet altijd gemakkelijk maar wel wat de meeste hier hebben. Ik ben...
  • afterbang
    Hi al! Korte update. Niet omdat er veel nieuws is (voor mijn gevoel - A.), maar om het een beetje levend te houden. En zeker ook om...
  • afterbang
    afterbang replied to the thread LaStaVaZa BobtheCactus.
    Nu even niet denk ik ;) Dus ik gok dat ze nog niet gesetteld zijn zeg maar ;)
    • 1751006129824.png
  • afterbang
    afterbang replied to the thread LaStaVaZa BobtheCactus.
    Yep, alles gaat goed met ze! Ze zijn nog niet bevroren en genesteld in het 'centrum' voor nu.
  • FOL
    FOL reacted to BobtheCactus's post in the thread LaStaVaZa BobtheCactus with Like Like.
    Korte update: morgen is het D-day!! Dan vliegen we naar Canberra (in twee dagen zo’n beetje inclusief alle tussenstops haha). Ik zal...
Back