Latest activity

• afterbang
    afterbang replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    @FOL; Soms is het wel lekker, als je alleen werkt om iemand te hebben die een beetje tegen je aan kletst ;)
  • FOL
    FOL replied to the thread Merry-go-round to & in OZ.
    LLM mowten ze omdopennaar LML. Lekker Mee Lullen. Een van depeoblemen met AI
  • afterbang
    afterbang reacted to Emulate's post in the thread Is Taxably still in business? with Like Like.
    Ik heb totaal geen klachten gehad, subliem werk en nette prijs, maar ze hebben het beulenwerk in 2018 gedaan en dat is ook al weer 8...
  • afterbang
    Thanks, ja, dat er weinig full remote meer over is dat is goed te zien op LinkedIN en Seek. Meeste is onsite, of Hybrid. Wat vanuit uit...
  • afterbang
    Puntje 3: ik ben ook wel aan het kijken naar NL. Dat beviel me in het verleden erg goed qua cultuur en automatisch het 100% remote deel...
  • afterbang
    afterbang reacted to A. & S.'s post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Like Like.
    Dat is toevallig! :) Ik ben ook aan het zoeken naar werk. Eigenlijk al sinds we in Australië aankwamen, maar steeds mondjesmaat, omdat...
  • afterbang
    afterbang reacted to Zwerver's post in the thread Merry-go-round to & in OZ with Like Like.
    Als we het over werk hebben, het is gewoon lastig(er) nu om full remote te vinden dan een paar jaar geleden. De hele tendens is...
  • afterbang
    En we zijn alweer in 2026! Ons bezoekers seizoen loopt ten einde. Nog 1 weekje bezoekers en dan sluiten we 4(?!) maanden van (bijna...
Back