Is Taxably still in business?

FritsC

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,

Ik wil wat meer weten over de regelingen rond het Nederlandse pension (AOW+aanvullend pensioen). De gedachte kwam op om contact te zoeken met Taxably.
De website is al tijden lang in onderhoud (https://www.taxably.com.au/ ) en ook het invullen van een contact formulier heeft niet tot een reactie geleid. Ook is op de website geen telefoonnummer te vinden.

Dus de vraag of dit bureau nog wel bestaat ? Iemand die wellicht een telefoonnummer heeft?

Dank,
Frits
 
Volgens mij heb ik Marlena laatst nog zien reageren op een van de Facebook-groepen rondom "Nederlanders in Australië" - wellicht loont het haar een persoonlijk bericht te sturen via FB?
 
Ik heb haar een tijdje geleden ook via FB gecontact. Volgens mij kun je gewoon wel een beroep op haar doen!
 

en


Marlena is ruim een jaar geleden terug verhuisd van Melbourne naar NL, vanwege familie en voor onbepaalde tijd. Maar aangezien Taxably een volledig online accountantskantoor is, maakt dat voor de dienstverlening niets uit.
 
Ze is nog in business, als je even een mailtje stuurt, krijg je een link om een meeting in te plannen. Volgens mij is ze inmiddels weer in Melbourne.
 
Back
Top