HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Net klaar met werken. Zometeen naar n feestje bij de footy club. Erg benieuwd hoe de country feestjes hier zijn. Waarschijnlijk niet helemaal mijn ding, haha.
Ojoj dat gaat ruig worden haha. Enjoy :)
 
Party was ok.. Vandaag echter een super dag gehad. Ben bij de Hutt River Provence geweest. Wat is dat geweldig leuk om te zien zeg!! Voor iedereen die het niet kent; zeker even googlen. Ik heb een foto met Prins Leonard, 2 kaartjes vanuit het postkantoor gestuurd en uiteraard de entry en departure stempel in mijn paspoort laten zetten. Verder nog naar Kalbarri geweest voor lunch en op verschillende plekken onderweg gestopt. Morgen naar Geraldton voor wat winkelen.
 
Awesome Gwen!! Super cool dat je er ook geweest bent! Deed Prince Leonard zelf nog een rondleiding voor je, of is ie daar inmiddels wat te oud voor geworden?
 
Party was ok.. Vandaag echter een super dag gehad. Ben bij de Hutt River Provence geweest. Wat is dat geweldig leuk om te zien zeg!! Voor iedereen die het niet kent; zeker even googlen. Ik heb een foto met Prins Leonard, 2 kaartjes vanuit het postkantoor gestuurd en uiteraard de entry en departure stempel in mijn paspoort laten zetten. Verder nog naar Kalbarri geweest voor lunch en op verschillende plekken onderweg gestopt. Morgen naar Geraldton voor wat winkelen.
Whahaha, we zijn toen langs Hutt River Provence gereden omdat het gewoon net even wat te ver weg was, maar:

http://www.ato.gov.au/atp/content.aspx?doc=/content/62019.htm << dit is geniaal.
 
Awesome Gwen!! Super cool dat je er ook geweest bent! Deed Prince Leonard zelf nog een rondleiding voor je, of is ie daar inmiddels wat te oud voor geworden?

Zijn zoon deed het meest van de rondleiding. Maar prins Leonard zelf was nog steeds aanwezig en enthousiast!
 
Nu een omleiding naar: http://www.ato.gov.au/General/Tax-p...ovince--and-international-business-companies/
'Hutt River Province' and international business companies

Warning to potential investors

The Australian Government does not legally or otherwise recognise the so-called 'Hutt River Province'.
The ATO has identified a situation where non-residents of Australia have been offered the chance to purchase international business companies and other entities purportedly incorporated or registered in the 'Hutt River Province'.
We are concerned that the companies and other entities may be sold as part of a tax avoidance or evasion arrangement.
You should avoid any arrangements involving 'Hutt River Province' international business companies and any other entities as well as any associated international dealings because they have no legal basis and could be illegal.
 
Het is dan nog geen vrijdag, maar toch een vrolijke noot: vandaag heb ik mijn tweede diploma binnen gehaald, dus kan ik eindelijk werk gaan zoeken! (en de spaarpot voor Australië beginnen vullen ;) )

Nu kan ik ook met alle Australië-gerelateerde dingen bezig zijn, zonder daarbij te moeten denken "wanneer ik afgestudeerd ben". :up:
 
Morgen (vrijdag dus :) ) stukje fietsen in Frankrijk en Zwitserland.
Weer eens wat anders dan Limburg of de Achterhoek ;)
 
Laatste dagje werken voordat ik aan een welverdiend weekend ga beginnen. En het regent hier nog steeds in Nederland, maar:

Screen Shot 2013-06-28 at 8.30.25 AM.png
 
Back
Top