HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

Vandaag met gezin naar de Efteling geweest. Leuk. Jan zei: misschien wel voor het laatst! Had daar niet bij stilgestaan. Who knows.
Dependance beginnen bij Melbourne!
 
Zo, het zou maar 200+ dagen per jaar dit soort weer zijn :eek: En dan verder ook nog een leuk land zijn ;)

Nou maar even van het hier en nu genieten. En dat hebben we de afgelopen weken (en vandaag) dan ook zeker gedaan!
 
Oh ja, het vrijdag muziekje! Deze is echt leuk :D


Een meisje op drums (cool!) een leadzanger die toetsenist is, en dan de leukste zeemeeuwen sinds Finding Nemo ;)
 
Leuk, Metronomy!

Momenteel zitten deze twee vast in mijn hoofd
Jeremy Neale - In Stranger Times

&The Preatures - Is This How You Feel?

Eerste schoolweek zit er weer op, hoppa: weekend :)
 
Haha, Jack, valt wel mee hoor.
En ik zie nu mijn eerste echte volledige anglicisme "stuck in my head" "vast in mijn hoofd" weer een stapje dichterbij totale inburgering...

Enne: Ik ben net buitengeweest en het is takkekoud en regenachtig hier in Melbs. Beter zit je nu in NL. Hoera voor jullie zomer (eindelijk!)
 
Haha, Jack, valt wel mee hoor.
En ik zie nu mijn eerste echte volledige anglicisme "stuck in my head" "vast in mijn hoofd" weer een stapje dichterbij totale inburgering...

Enne: Ik ben net buitengeweest en het is takkekoud en regenachtig hier in Melbs. Beter zit je nu in NL. Hoera voor jullie zomer (eindelijk!)
Zeg dat wel, dat met die zomer. Ik zag trouwens foto's langskomen van sneeuw in Adelaide? Is het weer zo ver?
 
Zeg dat wel, dat met die zomer. Ik zag trouwens foto's langskomen van sneeuw in Adelaide? Is het weer zo ver?
Yep. Het is wel lachen, als ik FB kan geloven dan zijn er een hoop 'dagjestoeristen' gister met de hele familie of een volle fototas naar Mt Lofty afgereisd, in de hoop een sneeuwbui mee te maken :D.
 
Leuk, Metronomy!

Momenteel zitten deze twee vast in mijn hoofd
Jeremy Neale - In Stranger Times

&The Preatures - Is This How You Feel?

Eerste schoolweek zit er weer op, hoppa: weekend :)

Je bent ook wel echt een Hipster ook he ;)

Ik vind Jeremy het leukst, hier ook een hitje. Heb toch het idee dat er meer OZ's hier hits scoren dan dat er NL'ers down under scoren :D
 
Iemand nog iets leuks doen???


Tot die tijd nog maar een hitje in NL uit Australia. Lekker zomers niemanddalletje :)
 
Yepyep, wij hebben er ook zin in!

On another note, we zijn in gesprek met seashepherd en eikileaks party om wellicht wat werk te doen. Heh daar had ik niet in eerste instantie aan gedacht ;)
 
Back
Top