Eens, maar het is een begin...etje....Echt overtuigend zomer is het niet, Zwerver....
Eens, maar het is een begin...etje....Echt overtuigend zomer is het niet, Zwerver....
Maandag weer nieuws over een lifechanging gebeurtenis! Spanneeend
Leuk, Metronomy!
Jeremy Neale - In Stranger Times
&The Preatures - Is This How You Feel?
Momenteel zitten deze twee vast in mijn hoofd
Zeg dat wel, dat met die zomer. Ik zag trouwens foto's langskomen van sneeuw in Adelaide? Is het weer zo ver?Haha, Jack, valt wel mee hoor.
En ik zie nu mijn eerste echte volledige anglicisme "stuck in my head" "vast in mijn hoofd" weer een stapje dichterbij totale inburgering...
Enne: Ik ben net buitengeweest en het is takkekoud en regenachtig hier in Melbs. Beter zit je nu in NL. Hoera voor jullie zomer (eindelijk!)
Yep. Het is wel lachen, als ik FB kan geloven dan zijn er een hoop 'dagjestoeristen' gister met de hele familie of een volle fototas naar Mt Lofty afgereisd, in de hoop een sneeuwbui mee te maken .Zeg dat wel, dat met die zomer. Ik zag trouwens foto's langskomen van sneeuw in Adelaide? Is het weer zo ver?
Gaaf hoor. Ze mogen hier wel even langskomen? Kunnen ze elk jaar sneeuw zienYep. Het is wel lachen, als ik FB kan geloven dan zijn er een hoop 'dagjestoeristen' gister met de hele familie of een volle fototas naar Mt Lofty afgereisd, in de hoop een sneeuwbui mee te maken .
Leuk, Metronomy!
Momenteel zitten deze twee vast in mijn hoofd
Jeremy Neale - In Stranger Times
&The Preatures - Is This How You Feel?
Eerste schoolweek zit er weer op, hoppa: weekend