HET IS VRIJDAG EN WAT DOE JE DAN?????? (aka grote vrolijke noot topic)

@ Afterbang. Jaaahhhh! Die heb ik zo vaak in de auto geluisterd de laatste zomer voor ik naar Aussieland vertrok. Toffe live band ook EN binnenkort in Tivoli Utrecht.

Ondanks een leuk weekend ben ik momenteel aan het balen dat ik niet op Splendour in the grass ben met The National, Mumford&Sons, The Presets, of Monsters & Men, Everything everything, Laura Marling, Empire of the Sun, Wavves, Flight facilities, Cold war kids etc etc etc http://splendourinthegrass.com/main-lineup.html

Om het een heel klein beetje goed te maken dan maar een remix van mijn favoriet van 't laatste Presets album...
 
[quote="Sabz, post: 194521, member: 2624
Ondanks een leuk weekend ben ik momenteel aan het balen dat ik niet op Splendour in the grass ben met The National, Mumford&Sons, ...[/quote]

Sabz ...ik begin je bijna leuk te vinden.

Bijna dan o_O :D

Cheers,

Jack>:D
 
Meanwhile in NZ

m.canberratimes.com.au/world/power-pole-receives-threatening-letter-20130801-2r10m.html

:D



Power pole receives threatening letter

August 01, 2013
A New Zealand electricity company has sent a letter to a lamppost threatening to cut its power off.
Meridian Energy seems to have been under the impression someone was actually living in the pole in the small Taranaki Island settlement of Oakura.
The letter was addressed: To the occupier, 771800 Streetlights, NPDC Control Point 394, 9 Shearer Drive, Oakura 4650.
The resident of 9 Shearer Drive, Clive Saleman, told the Taranaki Daily News that the letter had left him and partner Libby Baker perplexed.
"We were a little bit alarmed about what was going to happen to us. Then we thought, hang on a minute, we're not with Meridian Energy, we're with Nova Energy."
"Now I'm thinking, is there somebody living there in that street light?"


A Meridian spokesman said the letter had been automatically generated and the company was fairly sure no one actually lived in the street light.
"Well, we sincerely hope not as we think it could be quite drafty."
 
Lol!

Even een voorzetje, morgen 37+ in Nederland en ik werk thuis aangezien onze topkoeling @ office maar 5 graden naar beneden koelt. Dus morgen heerlijk op het balkon in de schaduw werken.

Zaterdag; relaxen en de badkamer afkitten
Zondag; huis beetje opruimen en relaxen
Maandag; vrij en samen met Hilde een rondje fietsen naar de Zeeuwse eilanden
 
Zo net terug van een rondje trappen in het bos. In de auto had ik allemaal goede ideeën van wat ik zo ging doen als ik thuis was (klusjes)

Rij ik thuis het pad op, doe de deur van de auto open en bedenk me dat ik net een uur in de airco heb gezeten. Alle goede moed was in 1 seconde weg :eek:

Nu eerst ff uitpuffen hoor...

Lekker muziekje dan maar? My God is the Sun ;)


Not for the faint hearted ;)
 
  • Like
Reactions: FOL
Jack; Wat?! Dat kunnen we niet hebben hoor...

Hee afterbang, ik was vorige week in jouw stad! Voor Canberräng; een Swing dance festival. Flitsbezoek hoor. Rijden van Melbs; aangekomen middernacht. 4 dansfeestjes af en zondagochtend voor het licht weer op weg naar huis. Mooie omgeving! Maar ik snap echt, echt, echt niet waarom mensen vrijwillig in Canberra gaan wonen. Het is er zo dood als een pier. En waar is het centrum????

Maar goed, terug naar vrijdag. Deze vrijdag was het Social Swingdancing en jeej ik ben echt verliefd op Swingdansen aan het worden. Daarom vandaag ipv een muziekclipje, een dansclipje. Happy weekend.

Swing kids eind jaren 80. Welke acteurs kun je herkennen?
 
Wij zijn vrijdag naar Sydney gevlogen. We blijven er tien dagen. Appartement in Manly gehuurd van mensen met ook twee kindjes. Veel speelgoed dus! Carswap kunnen doen.
Morgen naar oprah house en Botanic gardens. Gaan met ferry. Leuk leuk leuk!
 
Hee afterbang, ik was vorige week in jouw stad!

Volgende keer zorgen we dat wij er ook zijn ;) Dan kom je maar langs voor een bakkie of een couchsurf actie.


Mooie omgeving! Maar ik snap echt, echt, echt niet waarom mensen vrijwillig in Canberra gaan wonen.

hahaha. Dat mag hoor. En ik hoop dat de meeste mensen er zo over denken. Dan blijft het er lekker rustig! En (opa modus aan) vroeger was Rotterdam ook helemaal mijn ding. En wilde ik zo snel mogelijk weg uit het gat waar ik toen woonde. En ben in Rotterdam gaan wonen. En nu na een jaar of 10 Rotterdam woon ik weer in het gat waar ik vandaan kwam :D Lekker rustig, altijd parkeerplek, dichter bij de 'natuur' (ahum.. in Nederland?) Dus dat is wat we zoeken in Canberra. Ik snap (wat anderen zien in) Melbourne, de leuke steegjes, de hippe winkels, de beste optredens enz. enz. Maar dat zijn wij niet meer (opa modus uit) :cool:


En waar is het centrum????

hahahaha Het centrum, tsja, er zijn er vele eigenlijk, en tegelijkertijd geen enkele, en dat maakt het een beetje verwarrend, ja... :eek:


Maar zoals gezegd; Canberra is heel stom, er wonen alleen maar saaie ambtenaren en de huizen zijn onbetaalbaar, er is geen centrum en er zijn alleen maar wegen die van niets naar nergens leiden. Zo, dat is er uit! En nu, hop allemaal naar Perth en Melbourne >:D

;)


Schakelen we voor een muzikaal intermezzo over naar een suburb in Canberra :p

 
Kwam deze tegen op FB.. dacht, tis wel wat voor Jack :)

1013291_529103763828901_40191186_n.jpg
 
En wat is de vrolijke noot van vandaag? Nou ik ben de auto aan het inpakken voor nog een weekje Downhill MTB-en in Zwitserland en Frankrijk samen met Miss Bang :D

Niet meer en niet minder :up:

Top of the world baby!

 
Vrijdagavond en wat doe je? Vroeg naar bed, morgen om 7 uur in de trein om naar Amsterdam te gaan voor de IELTS.
Nog even een 205-records filmpje kijken op youtube. Effe ontspanne op zun Braobaants.
 
Back
Top